AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #1 Skrevet 18. mars 2023 Har vært i forhold i over 8 år nå. Forholdet funker fint men det er et stort MEN. Jeg drømmer om hardere sex og bli dominert, vil prøve bdsm. Den tanken har jeg hatt i hode i en liten perioden, men kjenner jeg mannen min rett så tenner han ikke på det. Hvordan kan jeg hinte til han å ta meg mye hardere? Har nevnt det til han før, han prøvde å oppfylle mine ønsker, men det er ikke nok. Han er da mer aggressiv i senga etter han har drukket men jeg vil jo ikke se min mann full flere ganger i uka. Vi har et tenårings barn, men h*n er hos faren sin annen hver helg. Noen råd? Anonymkode: 03222...68a
Andro Skrevet 18. mars 2023 #2 Skrevet 18. mars 2023 Se filmen "Secretary" sammen, og bli litt inspirert? Den søteste BDSM-filmen jeg vet om. Sjekk om han blir interessert? 1
MrMannmansen Skrevet 18. mars 2023 #3 Skrevet 18. mars 2023 Si det rett frem og tydelig. “Jeg vil prøve dette”. Da er det ikke rom for misforståelse. 2 1
Flintis Skrevet 19. mars 2023 #4 Skrevet 19. mars 2023 Skal du hinte kan du jo vise han dette innlegget du har skrevet her å lure på hvordan han hadde stilt seg til noe sånt. Men det beste er vel å ta en prat om hva han og du kunne tenke dere å prøve. Som et utgangspunkt for samtalen kan et grensesettingsskjema være greit å forholde seg til. Før dere går igang er det greit å tenke igjennom hvordan dere gjør det og avtale stoppord.
kjekkfyr Skrevet 19. mars 2023 #5 Skrevet 19. mars 2023 Ikke at bdsm i seg selv er min kopp te, men selv hadde jeg nå blitt både tent og veldig happy om hun hadde kommet og sagt direkte: dette tenner meg, kan vi prøve? 2
Frkego Skrevet 19. mars 2023 #6 Skrevet 19. mars 2023 kjekkfyr skrev (5 timer siden): Ikke at bdsm i seg selv er min kopp te, men selv hadde jeg nå blitt både tent og veldig happy om hun hadde kommet og sagt direkte: dette tenner meg, kan vi prøve? Dette! Si det rett frem. Jeg og mannen har begge forsøkt ting vi aldri ville ha kommet på selv, ene alene for at partner har vært åpen om sine ønsker. For oss har beste tidspunkt for å ta opp ønsker og fantasier vært rett etter sex, for da er vi begge i modus, men det gir rom for betenkningstid og minsker press. 1
Snok1 Skrevet 19. mars 2023 #7 Skrevet 19. mars 2023 Du har sikkert bøker, filmer sanger eller lignende som tenner deg. Har du forsøkt å dele dette med ham som en innfang til å begynne en samtale om BDSM?
StrangeDoll Skrevet 19. mars 2023 #8 Skrevet 19. mars 2023 «Det hadde vært spennende å prøve noe nytt, jeg ønsker å prøve *sett inn ting*, kunne det vært noe for deg?» 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #9 Skrevet 19. mars 2023 Se 365 days eller fifty shades filmene sammen, og si at dette har du lyst til å prøve. Om du har kjøpt inn et startkit på forhånd, så kommer du nok i mål. Anonymkode: 30ea3...af4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå