Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på date med en hyggelig mann snill og sjarmerende, men jeg så at han hadde på seg dykkersko eller badesko noe i den duren..... ble litt sjokka. Lo jo ikke. Men syns det var litt rart. Så jo de skoene under bordet på den restauranten vi var i.😊han har ikke en jobb hvor det innebærer at han må ta i bruk de skoene akkurat. Han har god lønn, og bra jobb. Men badesko på date?🤔

Anonymkode: 04787...9b6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at han ikke bare hadde kallosjer på da? 

Anonymkode: 12168...f70

• Liker 25
  • Nyttig 1
Skrevet

Pussig. Du må vel bare spørre han. Kanskje han bare synes de er behagelige å gå i, kanskje liker han barfotsko. Dykkersko og badesko er litt forskjellige. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde elsket det, sånne type rareriteter med mennesker er gull :bigfoot:men jeg hadde selvsagt kommet inn på temaet, ikke på en fornærmede måte men jeg hadde ikke forventet at det skulle være et ikke-tema når det var åpenlyst at han satt der med dykkersko/badesko. Og kanskje var det en åpenbar grunn (som jeg ikke klarer å tenke ut her og nå), eller kanskje hadde han en morsom/ eller rasjonell historie om det.. Som i "Notting hill", når han sitter med dykkerbriller i kinoen. 

Anonymkode: ffc66...932

• Liker 3
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg så en i dag med noe som ligna badesko, men jeg tror det er en form for treningssko som skal være vektløse på bena eller noe. Blir dere bedre kjent kan du kjøpe noen andre sko til han 

Anonymkode: 25d30...ffc

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er sikkert sånne barfot-treningssko, skal visst være bra for føttene.

Anonymkode: b09e4...896

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg så en i dag med noe som ligna badesko, men jeg tror det er en form for treningssko som skal være vektløse på bena eller noe. Blir dere bedre kjent kan du kjøpe noen andre sko til han 

Anonymkode: 25d30...ffc

Hvorfor det? Han liker tydeligvis disse skoene. Vil han bruke andre typer sko så velger vel han det selv.

Han trenger nok ikke ts til og kjøpe sko for seg. 

Anonymkode: 680fa...ce9

• Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet

Hvorfor spurte du ikke om det?

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Ja, hvorfor spurte du ikke om det?

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

En venninne ga opp å bli sammen med eksen igjen fordi han kom til henne i sommersko på vinteren (hun bor i Bergen, så ikke akkurat vinter der). Hun mente at han "var ikke balansert" når han gikk i disse skoene på vinteren. Fyren er helt normal, jeg fortsatte å ha kontakt med han etter at hun kuttet helt. Nå er han gift med en hyggelig dame, og har et bonusbarn.

Anonymkode: 4cfd0...636

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert kalosjer. De kommer i flere farger også. 

Anonymkode: e3267...6ad

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte le 🤣 badesko haha

Har sett noen bruker sko som ser ut som det ligger en sokk oppi en gummibåt, altså sålen er knødd og skvist utover. I følge venninnen min kostet de herreskoene utrolig nok mye penger også. Kan det ha vært slike sko han hadde? 

Ellers har jeg også sett de som har på orange kalosjer som ser ut som andeføtter

Anonymkode: 3f1b8...9a0

AnonymBruker
Skrevet

Om det var dykkesko er det enda verre 🤣 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Var på date med en hyggelig mann snill og sjarmerende, men jeg så at han hadde på seg dykkersko eller badesko noe i den duren..... ble litt sjokka. Lo jo ikke. Men syns det var litt rart. Så jo de skoene under bordet på den restauranten vi var i.😊han har ikke en jobb hvor det innebærer at han må ta i bruk de skoene akkurat. Han har god lønn, og bra jobb. Men badesko på date?🤔

Burde jo være et pluss at mannen tok seg et bad før daten da😅

Anonymkode: dd2ed...22a

AnonymBruker
Skrevet

image.jpeg.bb821c4673b23e4e1b46dffc10778966.jpeg

Var det noe sånt fotklede han hadde?

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt sikkert kalosjer. 

Anonymkode: 59396...1a7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det kan ha vært en type barfotsko.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Lorieen said:

Det kan ha vært en type barfotsko.

image.jpeg.5742c83f4052c2e1a3e46c2b155093c5.jpeg

Lekkert på date da! 

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje spesialsko

Anonymkode: 1dc58...788

AnonymBruker
Skrevet

For min del hadde det vært værre med en sånn "barfot type" enn badesko! 😂

Anonymkode: 794e8...fad

• Liker 7
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...