Majer Skrevet 18. mars 2023 #1 Skrevet 18. mars 2023 Jeg blir alltid sjekket opp på byen, men jeg er redd for å tråkke over grenser og holder meg derfor litt defensiv etter at jeg har vist litt interesse tilbake. Problemet da er at det virker som mange av de forventer at jeg skal være mest på og går tilslutt bort til mer desperate menn. Hvordan få jenter til å ta mesteparten av initiativet i startfasen? 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #2 Skrevet 18. mars 2023 Er kanskje ikke til hjelp her, for jeg er en av de som tolker det som ikke interessert og går videre. Du går glipp av mye som kunne blitt bra ved å være passiv. Få kvinner liker å føle seg maskuline og overtrampene ved å fortsette å kurtisere en som trekker seg litt tilbake, så vet ikke hva du kan gjøre for å få noen til å gjøre det Anonymkode: 089d6...de3 4
solflekken Skrevet 18. mars 2023 #3 Skrevet 18. mars 2023 Det er ikke så mange som tar intiativet først, men det er noen så det er en liten mulighet. Men du trenger ikke å være livredd for å tråkke over grenser. Dersom du merker at de er ukomfortable da må du trekke deg tilbake, men det er jo flest jenter som liker at menn tar intiativet først, da bør du kanskje prøve deg litt fram. Om hun er interessert, vil hun sikkert gi intiativet 😊 1
Helene1982 Skrevet 18. mars 2023 #4 Skrevet 18. mars 2023 De fleste jenter liker at man ikke spiller masse spill, men er seg selv. Ikke les en eneste bok om kvinner og menn, men finn en person du liker og har felles interesser med og behandle damer som mennesker 👌🏻 Ja lista er så lav 3
visp Skrevet 18. mars 2023 #5 Skrevet 18. mars 2023 De har jo tatt mest initiativ i starten. De sjekket deg opp? Du må nesten jobbe med å vise interesse for at de ikke skal tolke det som om det ikke er interessant. 2 1
Majer Skrevet 18. mars 2023 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2023 Jeg synes ikke det er vanskelig på vanlige dater hvor man bare prater, men i og med at veldig mange menn tråkker over grenser og samfunnet legger mer vekt på det synes jeg nesten at man bare skal forvente at menn på byen som faktisk har gode intensjoner forholder seg litt passive. Det må jo være en bra ting at man faktisk respekterer kvinner nok til det og samtidig går glipp av sjanser😅
visp Skrevet 18. mars 2023 #7 Skrevet 18. mars 2023 Majer skrev (7 minutter siden): Jeg synes ikke det er vanskelig på vanlige dater hvor man bare prater, men i og med at veldig mange menn tråkker over grenser og samfunnet legger mer vekt på det synes jeg nesten at man bare skal forvente at menn på byen som faktisk har gode intensjoner forholder seg litt passive. Det må jo være en bra ting at man faktisk respekterer kvinner nok til det og samtidig går glipp av sjanser😅 Men de har jo kommet bort til deg? Det betyr start, ferdig, gå. 1 2
Rosakatt Skrevet 18. mars 2023 #8 Skrevet 18. mars 2023 Men da vet du jo av erfaring at de var innteriserte, så hvorfor ikke bare prøve å være mer aktiv neste gang? Er jo bare å trekke seg vennlig unna, om du merker at de ikke liker framstøtet 😊 Om du er passiv, kan jo de tro at de tråkker over din grense med flørtingen 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #9 Skrevet 18. mars 2023 Jeg har sluttet med slikt etter gang på gang ha blitt avvist for å være for på og dermed skremmer mannen bort. Anonymkode: 131e8...557 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 18. mars 2023 #10 Skrevet 18. mars 2023 Majer skrev (44 minutter siden): Jeg synes ikke det er vanskelig på vanlige dater hvor man bare prater, men i og med at veldig mange menn tråkker over grenser og samfunnet legger mer vekt på det synes jeg nesten at man bare skal forvente at menn på byen som faktisk har gode intensjoner forholder seg litt passive. Det må jo være en bra ting at man faktisk respekterer kvinner nok til det og samtidig går glipp av sjanser😅 Du kommer ingen vei ved å være passiv. Du går glipp av mye når du skal leke for stolt til å sjekke opp.
Helene1982 Skrevet 18. mars 2023 #11 Skrevet 18. mars 2023 (endret) Om du er usikker på grensesetting, kan det være lurt å be om nummeret hennes og møte henne edru en annen dag i stedet for å ligge sammen første kvelden. Endret 18. mars 2023 av Helene1982 1
Endorfin Skrevet 18. mars 2023 #12 Skrevet 18. mars 2023 Helene1982 skrev (1 time siden): De fleste jenter liker at man ikke spiller masse spill, men er seg selv. 👌🏻 Ja paradoksalt så gjør de det
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #13 Skrevet 18. mars 2023 Min kjære kom vandrende inn i stua mi en kveld, fortalte at han hadde vært tiltrukket av meg lenge og spurte om han fikk lov til å kysse meg. Dette var en sikker oppskrift, og han er her fortsatt. Ti år etter. Anonymkode: 5e8e1...b19 3
danbanan Skrevet 18. mars 2023 #14 Skrevet 18. mars 2023 Har noe av det samme issue selv, men ikke helt det samme heller. Del damer som viser interesse feks hvis jeg er ute på byen, men jeg gidder ikke engang å prøve for jeg er tydeligvis ikke særlig god på sjekking, spesielt ikke under slike omstendigheter. Mulig jeg har gått glipp av en del mulighet, men orker ikke la det går utover min egen selvfølelse, så da bare dropper jeg å sjekke opp videre istedenfor. Jeg vet at det er en "håpløs oppgave" å holde på interessen til en attraktiv dame på byen over lengere tid(i hvert fall etter mine erfaringer)
Rosakatt Skrevet 18. mars 2023 #15 Skrevet 18. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min kjære kom vandrende inn i stua mi en kveld, fortalte at han hadde vært tiltrukket av meg lenge og spurte om han fikk lov til å kysse meg. Dette var en sikker oppskrift, og han er her fortsatt. Ti år etter. Anonymkode: 5e8e1...b19 Skjønnt 💖🥲 Men han brøyt seg vel ikke inn? 😂
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #16 Skrevet 18. mars 2023 Tenker du i hvert fall må vise en viss entusiasme når hun da en gang tar kontakt. Du kan si noe som at 'håper du tar kontakt snart', smil ved øyekonktakt om du er interessert. Kanskje et lite hei-nikk? Anonymkode: d205a...0c0
Btw Skrevet 18. mars 2023 #17 Skrevet 18. mars 2023 (endret) 3 hours ago, Majer said: Jeg blir alltid sjekket opp på byen, men jeg er redd for å tråkke over grenser og holder meg derfor litt defensiv etter at jeg har vist litt interesse tilbake. Problemet da er at det virker som mange av de forventer at jeg skal være mest på og går tilslutt bort til mer desperate menn. Hvordan få jenter til å ta mesteparten av initiativet i startfasen? Du har egentlig ingen problemer i utgangspunket, men velger alikevel å lage dem for deg selv, og deretter ber om råd om hvordan å få disse kvinnene fjerne problemene som du selv har lagt opp. Du ble sjekket opp - vær en gentlemann og ta hintet. Kanskje det produktive spørsmålet å stille; hvordan identifisere grenser til hver enkelte og ikke tråkke over dem når man blir sjekket opp? Det er ikke mulig å gi mer råd om å få damene gjøre mer når de har allerede sjekket deg opp. Endret 19. mars 2023 av Btw 2
MrMannmansen Skrevet 18. mars 2023 #18 Skrevet 18. mars 2023 Det funker dårlig å prøve veldig hardt å fange interessen til kvinner på byen sånn direkte. Jeg får kun napp på byen, men ingenting på datingapper. Mitt triks på byen er å ignorere kvinner så mye som mulig og bare smile, danse og kose meg. Til slutt så komme de til deg. Resten skjer av seg selv fordi de har allerede bestemt seg. Å jage kvinner bare oppnår bare en ting og det er hun lar deg jage og jage og til slutt hade. Kvinner liker å ha oss rundt lillefingeren hvis de kan.
Helene1982 Skrevet 18. mars 2023 #19 Skrevet 18. mars 2023 Jeg har tips: Velg en person du liker. Det er ikke kult å være 3.jenta du vaser frem til. Du liker sikkert ikke jenta som har sittet på 5 fang i løpet av kvelden du heller. Vær målrettet og fokusert. Ikke vær så seriøs, men vær det kuleste bordet. Fokuser samtalen på ting dere har til felles, og vis at du liker henne uten å si det. Smil, blikk, lett berøring på armen. Vis at du har lyttet når hun prater ved å ta opp ting hun har sagt. Gi oppriktige komplimenter.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #20 Skrevet 19. mars 2023 De velger ikke vekk en de liker for å velge en mer desperat mann. Da er det heller det at de ikke liker deg og bruker andre mennesker for å komme seg vekk fra deg Anonymkode: 63087...a1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå