Gå til innhold

NYTTÅRSAFTEN FYRVERKERI

Anbefalte innlegg

Gjest Carmensita
Skrevet

Snakket med en bekjent på butikken i går. Han hadde akkurat vært og kjøpt fyrverkeri for over kr. 2.000,-!! Syns det var mye jeg.....

Hvor mye bruker du/dere på fyrverkeri?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen! Mine øyne snylter på andres penger!

Skrevet

Jeg HATER raketter og kjøper derfor INGEN raketter... Synes det er sløsing av penger.. særlig når de fleste rakettene ikke er noe syn for øyet.

Skrevet

Jeg har aldri brukt en krone på fyrverkeri. Det syns jeg er sløsing (dessuten vil jeg helst holde meg unna rakettene idet de fyres opp...). Noen stjerneskudd derimot, kan jeg godt kjøpe. Legger heller pengene i en flaske champagne og god mat på nyttårsaften. :)

Gjest GreenSky
Skrevet
Jeg HATER raketter og kjøper derfor INGEN raketter... Synes det er sløsing av penger.. særlig når de fleste rakettene ikke er noe syn for øyet.

Jeg hater ikke raketter, men liker ikke fulle folk + raketter, pluss at de (rakettene, altså) skremmer vettet av dyr.

Raketter er fine å se på, men er ikke så glad i dem at jeg gidder å bruke penger på det.

Skrevet

Raketter er fine, men det har tatt helt av i omfang (selv om det selvsagt er flott å se mye på en gang).

Jeg kjøper sjelden fyrverkeri. Har ikke råd, og skal forøvrig være på stallen for å passe på hestene kl 24. Noen blir sinnsykt redde, men vi prøver å gi dem høy i forkant slik at de er opptatt med å spise

Skrevet

En tier eller noe slikt på stjerneskudd hadde jeg tenkt å spandere på meg, men raketter har jeg ingen planer om å kjøpe. Synes kombinasjonen fulle folk + fyrverkeri er kjempeskummel. Så mine øyne skal nok også snylte litt imorgen ja :kgblunk:

Skrevet

Jeg kjøper raketter for det synes jeg er en del av nyttårs feiringen.

Kjøpte ikke de gangene vi var ute på byen nyttårsaften, men det er jo lenge siden. Dessuten synes jo barna det er supert.

I år har vi kjøpt for kr 369,- inkl masse stjerneskudd og fakler.

Synes det er overkommelig.

Skrevet

Jeg kjøper aldri raketter, nøyer meg med å se på det de andre sender opp. Er ikke så gøy med smell og lys at jeg gidder å ta sjansen på å sende dem opp selv i halv-/helfylla ;)

Gjest Madeline
Skrevet

Vi har brukt 298,- på raketter og 100,- på stjerneskudd til barna.

Skrevet

Ingenting her heller. Har kjøpt ei pakke med små stjerneskudd.

En symbolsk handling til kr. 10,-.

Skrevet

Ikke ei krone. Liker ikke lyden av raketter, men de er fine å se på... Derfor bruker mannen min å filme fyrverkeri for meg, så jeg kan se på.. Ikke det samma som å se det 'live', men jeg slipper alle de smella da :P

Skrevet

Har ikke kjøpt noenting i år - de har meldt sterk vind så jeg skal stå i stuevinduet og beundre fyrverkeriet.

Håper hvert år at det skal bli forbudt - tenk så mye flottere det hadde vært om det offentlige hadde hatt ansvar for fyrverkeriet .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...