Gå til innhold

Er det farlig å drikke jägermeister uten å blande det ut

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nå smakten halv munnfull på den nå, minte meg litt om hostesaft, var faktisk ikke så ille som jeg trodde.

Nå lar jeg virkningene av den komme så ser jeg litt utover kvelden om jeg tar litt til eller ikke. 

igjen tusen takk for svar da dette kom brått på meg og som min mor alltid har advart meg mot er å høre på undomsmiljøet når det kommer til slike saker som dette. Jeg hadde ikke turt å smake kun utfra kameratene her hvis jeg ikke hadde lest herfra ☺️

kan hende jeg spørr litt mer senere hvis det er noe mer jeg lurer på

Anonymkode: b6738...ea5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Har nå smakten halv munnfull på den nå, minte meg litt om hostesaft, var faktisk ikke så ille som jeg trodde.

Nå lar jeg virkningene av den komme så ser jeg litt utover kvelden om jeg tar litt til eller ikke. 

igjen tusen takk for svar da dette kom brått på meg og som min mor alltid har advart meg mot er å høre på undomsmiljøet når det kommer til slike saker som dette. Jeg hadde ikke turt å smake kun utfra kameratene her hvis jeg ikke hadde lest herfra ☺️

kan hende jeg spørr litt mer senere hvis det er noe mer jeg lurer på

Anonymkode: b6738...ea5

Veldig spesielt at en 19 år gammel gutt sitter på Kvinneguiden og spør om alkoholråd mens han er på fest med venner 😅

Anonymkode: b47ff...a30

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jagermeister er best blandet med Oscar Sylthes ananasbrus.

Anonymkode: 9aa0c...03f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...