AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #1 Del Skrevet 18. mars 2023 Jeg er en mann på 175 cm og veier 68 kg, er ikke vandt med alkohol bortsett fra øl tid til annen. Jeg er nå med venner som vil jeg skal smake på jägermeister rent, men er det farlig og evnt hvor mye kan jeg drikke? Anonymkode: b6738...ea5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #2 Del Skrevet 18. mars 2023 Håper på raskt svar Anonymkode: b6738...ea5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #3 Del Skrevet 18. mars 2023 Hvorfor skal det være farlig å drikke jäger? Helt vanlig å drikke det uten å blande med noe. Kos deg! Anonymkode: 8a1fe...ffe 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morten1 Skrevet 18. mars 2023 #4 Del Skrevet 18. mars 2023 Det er ikke noe farligere enn noe annen sprit. ta det helt med ro, det skal drikkes rent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #5 Del Skrevet 18. mars 2023 Er dette tull? Det er jo helt vanlig å ta en shot jäger.. Anonymkode: 12182...5e0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 18. mars 2023 #6 Del Skrevet 18. mars 2023 (endret) Jeg vet ikke om noen som blander den. Er bare å ta littegrann i et glass, så finner du ut hva du synes. En slurk først. Endret 18. mars 2023 av MyMichelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #7 Del Skrevet 18. mars 2023 Er vel mest vanlig å drikke det rent. Anonymkode: a1d07...775 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #8 Del Skrevet 18. mars 2023 Nei, ikke farlig. Hvis du ikke drikker ekstremt store mengder?! her shottes det (rent). Kan risikere å bli full/brisen da, men det gjelder jo all alkohol. Hvor gammel er du forresten? Anonymkode: 66740...5f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #9 Del Skrevet 18. mars 2023 Ble plutselig litt bekymret for at jeg satt og ufarliggjorde sprit for min 15-årige sønn. Men da hadde han vel ikke skrevet at han var mann. 😅 Anonymkode: 66740...5f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #10 Del Skrevet 18. mars 2023 Neida det er ikke farlig. Tar meg en shot i ny og ne, godt det. Du kan lage noen gode drinker av det også men det er vanligst å drikke det reint Anonymkode: b7c4b...202 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 18. mars 2023 #11 Del Skrevet 18. mars 2023 Jeg drikker sjelden Jäger for jeg synes den smaker fælt. Er du redd for å bli dritings kan du si du synes den er stygg, hvis du vil ha «unnskyldning» for ikke å drikke så mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #12 Del Skrevet 18. mars 2023 Tusen takk for alle svar. jeg er ikke flink med alkohol så jeg vet veldig lite om det og vil ikke drikke meg ihjel ligsom, var ikke plan at det skulle drikkes i dag. jeg er snart 19 år så er ikke et barn, då ikke vær redde for det 😅 da ender det vel med at jeg smaker litt på den, er tydeligvis den det går i her i dag Anonymkode: b6738...ea5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #13 Del Skrevet 18. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tusen takk for alle svar. jeg er ikke flink med alkohol så jeg vet veldig lite om det og vil ikke drikke meg ihjel ligsom, var ikke plan at det skulle drikkes i dag. jeg er snart 19 år så er ikke et barn, då ikke vær redde for det 😅 da ender det vel med at jeg smaker litt på den, er tydeligvis den det går i her i dag Anonymkode: b6738...ea5 Men du er for ung for å drikke sprit😉 Anonymkode: b7c4b...202 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #14 Del Skrevet 18. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tusen takk for alle svar. jeg er ikke flink med alkohol så jeg vet veldig lite om det og vil ikke drikke meg ihjel ligsom, var ikke plan at det skulle drikkes i dag. jeg er snart 19 år så er ikke et barn, då ikke vær redde for det 😅 da ender det vel med at jeg smaker litt på den, er tydeligvis den det går i her i dag Anonymkode: b6738...ea5 Bra du tar en ekstra sjekk hvis du er usikker, uansett hva det gjelder 😊 Håper min sønn tenker som deg når han er på samme alder. Kos deg masse, og drikk med måte 💕 Anonymkode: 8a1fe...ffe 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 18. mars 2023 #15 Del Skrevet 18. mars 2023 Husker turen til Hallingdal høsten 2011 (Jakttur) neida det er ikke farlig drakk en helt flaske 🙂 litt kvalm da men litt mye lakris eller hva den smakte 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 18. mars 2023 #16 Del Skrevet 18. mars 2023 Jägermeister inneholder 35 % alkohol. Shotting uten å blande ut er vanlig Hvis du ikke er vant gir du deg etter andre shot fordi du ikke får tid til å kjenne virkningen før det kanskje er for seint og du ligger der i eget spy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #17 Del Skrevet 18. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tusen takk for alle svar. jeg er ikke flink med alkohol så jeg vet veldig lite om det og vil ikke drikke meg ihjel ligsom, var ikke plan at det skulle drikkes i dag. jeg er snart 19 år så er ikke et barn, då ikke vær redde for det 😅 da ender det vel med at jeg smaker litt på den, er tydeligvis den det går i her i dag Anonymkode: b6738...ea5 Ja det er farlig for leveren din så lenge du ikke er 21. Anonymkode: 3ca92...2f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #18 Del Skrevet 18. mars 2023 Er ikkespesieltglad i Jäger alene, men sammen med Baileys kan det være veldig godt… https://tipsybartender.com/recipe/jagermeister-heaven/ Det kan være greit å telle enheter; 1shot tilsvarer ca en flaske-øl. Anonymkode: daea8...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalikalinka Skrevet 18. mars 2023 #19 Del Skrevet 18. mars 2023 MyMichelle skrev (4 minutter siden): Jeg drikker sjelden Jäger for jeg synes den smaker fælt. Er du redd for å bli dritings kan du si du synes den er stygg, hvis du vil ha «unnskyldning» for ikke å drikke så mye. Enig med deg, jäger smaker som gammel hostesaft, bare enda vondere. Ingen skam å takke nei til flere shots enn den første, og ingen skam å takke nei til den første heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #20 Del Skrevet 18. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bra du tar en ekstra sjekk hvis du er usikker, uansett hva det gjelder 😊 Håper min sønn tenker som deg når han er på samme alder. Kos deg masse, og drikk med måte 💕 Anonymkode: 8a1fe...ffe Enig i denne. Så utrolig bra at du er så fornuftig! 👍🏼👏🏼 Fortsett å være skeptisk. Håper min sønn også blir sånn. Kos deg. ☺️ Anonymkode: 66740...5f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå