AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #1 Del Skrevet 18. mars 2023 Altså, regn regn og mer regn. Jeg er så lei av å være inne og har lyst til å oppleve verdenen litt med barna på 4 og 2 år. Noen som har forslag til hva man kan finne på med så små barn i kjedelig regnvær? Frister å ta de med en tur til spania, men kan jo ikke gjøre det hver helg heller. Anonymkode: d242d...d1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 18. mars 2023 #2 Del Skrevet 18. mars 2023 Bygg hytte innendørs med pledd, puter, stoler osv Lag stempler med poteter og la de slå seg løs med vannmaling og potet-stempler. Besøk bibliotek Gå ut og hopp i sølepyttene Sett på musikk og dans og lek med de lek Med Såpebobler og baljer med vann og badeender på badet gå en tur i regnet med støvler og paraply les bøker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #3 Del Skrevet 18. mars 2023 Jeg ville bare kledd meg godt og kommet meg ut. Men det kommer jo litt an på barna da, om det blir mer hyl enn hygge så er det ikke noe vits 😅 Besøke biblioteket er en favoritt her. Ha disco, med lys, musikk og dans. Lim, tape, glitter, garn, ark og tusjer. Lekeland. Vi kjøpte en diger kulebane, den er flittig brukt. Kan bygges i alle mulige varianter og barna kan styre med det i timesvis. (Mine barn er 2 år og 5 år). Anonymkode: b0179...98f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #4 Del Skrevet 18. mars 2023 Gå på besøk til noen/invitere noen hjem. Lage Toro-muffins (raskt og enkelt og mange ting toåringen kan bidra med underveis ) Rydde i klesskap (mine elsker å klatre i Haugen med klær, og du må rekne med at resultatet er mye mer rot enn det var da dere begynte) Husarbeid som ungene elsker, men som er hundre ganger mer komplisert med dem på slep: - skifte på senga - henge opp/ brette klær - støvsuge - tørke støv Anonymkode: cb57b...c94 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #5 Del Skrevet 18. mars 2023 Går vel an å være ute selvom det regner? Anonymkode: 41c46...02f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinner Skrevet 18. mars 2023 #6 Del Skrevet 18. mars 2023 Danse til tv eller synge:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beige Skrevet 18. mars 2023 #7 Del Skrevet 18. mars 2023 Barn elsker jo vann! Ta med bøtter og spader og gå ut å lek🤗 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visla Skrevet 18. mars 2023 #8 Del Skrevet 18. mars 2023 Barna her elsker når jeg klipper opp tykke ark i forskjellige farger i ulike biter, piperensere, fjør og klistremerker og annet vi finner. et stort ark og en limstift hver kan de sitte i evigheter! bake, bygge hytte, togbane, male, badekaret, kle oss ut og ansiktsmaling 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kruspersilletaco Skrevet 18. mars 2023 #9 Del Skrevet 18. mars 2023 Hinderløype! Bruker sofaputer/puter til hagemøbler, og tar et lite bord med teppe over (krype under), eller legger det ned (klatres over), tau/skjerf på gulvet som skal hoppes over. Alt kan brukes. Og gøy for mor også 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #10 Del Skrevet 18. mars 2023 Regn og vann er jo kjempegøy når en er liten! Kle på dere regntøy og ut og hopp i sølepytter! Ta med bøtte og spade og bygg demninger for smeltevann, lag sølekaker. Finn pinner og kongler å sende i vannrenner. Osv osv. Ellers er en tur på biblioteket både gratis og koselig her har de barneavdeling med både ting å klatre på og tegnesaker. Ofte er det eventyrstund med høytlesning. Anonymkode: 13361...c48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå