AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #1 Skrevet 18. mars 2023 Er det noen her som fortsatt har bilder lagret på Mitt bildearkiv på Elite Foto? Jeg prøvde for lenge siden å lagre bildene jeg hadde der over på ekstern harddisk, men fikk det ikke til. Deretter har tiden gått. Nå prøvde jeg å logge på der, og finner bildene, men siden ser sliten og gammel ut, ser ikke ut til å funke helt. Nå er jeg livredd for at Mitt bildearkiv er i ferd med å forsvinne, og at bildene mine dermed også forsvinner. Jeg har allerede mistet masse bilder på Fotoknudsens sikker lagring, de slettet alle bildene mine uten å gi beskjed. De påstod de hadde sendt mailer med varsler, men jeg har ikke fått noen mailer, hverken i innboks eller junkboksen.. Kan noen betrygge meg med at Mitt bildearkiv fortsatt vil være tilgjengelig? Jeg er så lei av alle disse digitale bildene som ligger lagret både her og der, man mister oversikten og man mister masse bilder hvis man ikke følger med i timen😔 Jeg er ikke teknisk nok til å så lagret bildene i Mitt bildearkiv over på ekstern harddisk, eller til pc’en, for den saks skyld. Iallefall ikke sånn som den siden ser ut nå.. oppgitt og frustrert😔 Anonymkode: d8179...6f8
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #2 Skrevet 18. mars 2023 Sats nå heller på en skytjeneste som brukes av mange. Sannsynlighet for at de nedlegges er mindre. Dessuten skal ikke slike skyer brukes som eneste langringsplass. Det skal være i tillegg til feks ekstern hardisk Anonymkode: 97ad5...226
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #3 Skrevet 18. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sats nå heller på en skytjeneste som brukes av mange. Sannsynlighet for at de nedlegges er mindre. Dessuten skal ikke slike skyer brukes som eneste langringsplass. Det skal være i tillegg til feks ekstern hardisk Anonymkode: 97ad5...226 Ja jeg har brukt skyer i mange år, dette er snakk om bilder som ble lagret fra ca 2008 til 2013/2014. Masse masse bilder. Og ja, du har rett, jeg bør bruke ekstern harddisk i tillegg, har ikke vært så flink til det.. inntil jeg skulle prøve å overføre bilder fra Mitt bildearkiv til ekstern harddisk uten å få det til😔 Anonymkode: d8179...6f8
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #4 Skrevet 18. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja jeg har brukt skyer i mange år, dette er snakk om bilder som ble lagret fra ca 2008 til 2013/2014. Masse masse bilder. Og ja, du har rett, jeg bør bruke ekstern harddisk i tillegg, har ikke vært så flink til det.. inntil jeg skulle prøve å overføre bilder fra Mitt bildearkiv til ekstern harddisk uten å få det til😔 Anonymkode: d8179...6f8 Da tar du kontakt med dem å får hjelp til dette. Og hva bruker du egentlig disse bildene til? Om de ligger så mange år uten at du har tatt deg bryet med å flytte de og sikre de, betyr de egentlig så mye? Høres ut som bildene lager mye unødig stress for deg. Anonymkode: 97ad5...226
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå