AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #1 Skrevet 18. mars 2023 Når bestemte du deg for å gå fra mannen? Når var nok nok? Hva var det som fikk begeret til å renne over? Hadde dere prøvd å få det til å fungere? Hva var det ved mannen som fikk deg til å gå? Her i gården så virker det som mannen er konstant kverulant når jeg prøver å snakke om voksen ting, slik som økonomi, forsikringer, arv, huslån osv. Han har en dårlig historie med en ex, og virker som han sammenligner meg med det kvinnemennesket av en ex som har ødelagt masse for han før. Men jeg er ikke hans ex, og er lei av at han har mistro til kvinner pga hendelser i fortiden. Føler ting ho har gjort i fortiden blir brukt mot meg. Uten noen grunn, annen at han er skeptisk osv. Kjenner jeg får grå hår. Vet ikke hvordan jeg skal nå inn til han. Hver gang vi krangler så blir han helt ubrukelig, nytter ikke å snakke til han. Og det hele ender med silent treatment hvorav jeg blir lei av greia, og jeg som må gjøre det godt igjen for jeg orker ikke slik surmuling. Blir deppa av å ha det slik. Tar meg selv i å lure om det beste er bare å gå. Pakke tinga og reise. Hvordan ha et forhold når man ikke klarer om de vanskelige tinga på en sivilisert måte? Føler han skifter så personlighet og blir så hissig og amper når vi diskuterer og er uenige. Og selvfølgelig, en sak har alltid to sider. Han føler det garantert på en annen måte. Men jeg føler det nytter ikke snakke til han når han blir på dette humøret. Jeg blir deprimert og lurer på ja, kanskje det er best å gå? Føler han skyver meg vekk når han oppfører seg slik, istedenfor å ville jobbe med problemene. Parterapi er visst helt uaktuelt også for han. Fordi han har dårlig erfaring med dette fra før pga exen. Skal man bli eller gå? Hjelper vel heller ikke at man har en baby. Anonymkode: af39b...b86
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #2 Skrevet 18. mars 2023 Når jeg satte foten ned å ikke lenger gav etter for trusler om at det ble slutt om han ikke fikk det siste ordet! Jeg er så lykkelig for at jeg valgte å gå, nå er jeg lykkelig og det er ro i heimen🙏 Anonymkode: 584d6...e05 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #3 Skrevet 18. mars 2023 Jeg/vi hadde mye av de samme kommunikasjonsproblemene. Skulle gått for lenge siden. Han dumpa meg, jeg fikk sjokk. Så skulle vi prøve litt men jeg fant ut at han sendte sms etter horer og blitt runket på «massasje» i over 1 år 🤷🏻♀️🙈 Helt krise. Jeg gikk. Sjekk slettet sms på mobilen hans hvis du tør. Tiktok/Google viser hvordan du får de fram. Men vær helt sikker på om du vil. Anonymkode: 85741...955
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #4 Skrevet 18. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når jeg satte foten ned å ikke lenger gav etter for trusler om at det ble slutt om han ikke fikk det siste ordet! Jeg er så lykkelig for at jeg valgte å gå, nå er jeg lykkelig og det er ro i heimen🙏 Anonymkode: 584d6...e05 Han truet med å gjøre det slutt hvis han ikke fikk siste ordet? Som i at han skulle bestemme ting og ha veto? Anonymkode: af39b...b86
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #5 Skrevet 18. mars 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Han truet med å gjøre det slutt hvis han ikke fikk siste ordet? Som i at han skulle bestemme ting og ha veto? Anonymkode: af39b...b86 Jepp. Han ble som et barn når ting ikke gikk akkurat sånn som han ville. Jeg burde pakket sakene for mange år siden. Det var også umulig å ha en rolig voksen prat med han når vi var uenig + han lot meg ta meg av alt hjemme og med barna! Anonymkode: 584d6...e05
Anjatapinjata Skrevet 18. mars 2023 #6 Skrevet 18. mars 2023 Når jeg ikke lenger ville hjem til mitt eget hus når han var der, da gjorde jeg det slutt. Jeg burde dog gjort det slutt lenge før jeg gjorde det 1 1
Motelvibes Skrevet 18. mars 2023 #7 Skrevet 18. mars 2023 Vel, barnslig av han å skylde på eksen for sin drittsekkoppførsel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå