Gå til innhold

Oppblåsbart badekar

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har oppblåsbart badekar?

Jeg leier bare, og her er det ikke badekar.

Men er plass.. så vurderer å skaffe et oppblåsbart badekar.

noen med erfaring, som kan si noe om det funker greit?

Anonymkode: ad6df...8f0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De oppblåsbare er ustø. Kjøp heller en stor plastbalje. 

Anonymkode: dedec...970

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser jula også har oppblåsbart badekar..

Anonymkode: 7e0af...598

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler ikke den balja det er lenket til. Den er himla stor og tung og vanskelig å håndtere. I tillegg må man bade på huk, i en slags rar sittende posisjon. 

Anonymkode: e436b...a5a

AnonymBruker
Skrevet

Oppblåsbart høres slitsomt ut, masse jobb å blåse opp og tømme luft hele tiden. 

Jeg har ikke prøvd det korte badekaret det er lenket til på jula, men jeg har et lignende det som er lenket til på megaflis. Det føles likt som å bade i et vanlig badekar, kanskje til og med enda litt bedre siden det har litt høyere kanter. Tar stor plass å lagre, da, men om du har mulighet til å ha det framme er det jo supert. 

Anonymkode: 16079...053

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har oppblåsbart badekar fra ebay, og er storfornøyd! 😄 Hatt det i mange år, fortsatt like bra. Jeg kjøpte med elektrisk pumpe slik at det blåses opp på få minutter. Husk bare å kjøpe et som kan tømmes for vann via en krane eller annen tappefunksjon på karet slik at du slipper stresse med å tømme det selv (det er altfor tungt til å løftes når det er fullt av vann 😅

https://www.ebay.com/itm/314375812087?mkcid=16&mkevt=1&mkrid=711-127632-2357-0&ssspo=qmjzvidrrgc&sssrc=2349624&ssuid=20643HdkRLm&var=&widget_ver=artemis&media=COPY

CE39D9FA-DFDE-4BFA-92DB-5AA068F550FF.png

Anonymkode: ef6ad...3c6

AnonymBruker
Skrevet

På coolstuff får man noen som kan slås flate og de er i silikon, store og dype, de er mye bedre om du har plass. Koster to tusen ish.

image.jpeg.038a6a98ae2965d53209c3c61909a900.jpeg

Anonymkode: 8d624...607

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

På coolstuff får man noen som kan slås flate og de er i silikon, store og dype, de er mye bedre om du har plass. Koster to tusen ish.

image.jpeg.038a6a98ae2965d53209c3c61909a900.jpeg

Det er samme type som lenken fra megaflis lenger opp her. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er samme type som lenken fra megaflis lenger opp her. 

Fikk ikke opp linken. Men gjør det noe at flere vil hjelpe? Ja vi ser at du var først :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fikk ikke opp linken. Men gjør det noe at flere vil hjelpe? Ja vi ser at du var først :fnise:

Det var ikke min link😂 Poenget var å klargjøre at det ikke var snakk om enda en type badekar, siden TS prøver å få oversikt over alternativene. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...