AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #1 Skrevet 18. mars 2023 Hei! Jeg liker å følge med på prisen på produkter jeg ønsker meg, og kjøpe når jeg finner dem til en gunstig pris. Kjenner selvsagt til Prisjakt etc. Når jeg finner spesialprodukter i små nettbutikker, dukker de ofte ikke opp hos de store prissammenligningstjenestene. Si f.eks. at jeg ønsker en spesiell type tekanne som bare finnes i nettbutikken til en spesialbutikk på te. Slike produkter finnes sjelden i basen til Prisjakt. Har hørt at det finnes prissammenligningstjenester i USA og England, der man registrerer URL-en på produktet i en app. Og så blir man varslet dersom prisen blir satt ned. Vet noen om dette stemmer, eller har noen gode tips til meg? Mvh. gnier med dyr smak Anonymkode: aa485...b22
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #2 Skrevet 18. mars 2023 TS her. Må nesten korrigere meg selv, ser at jeg brukte feil begrep. Leter jo ikke etter en prissammenligningstjeneste, men en tjeneste som kan varsle meg dersom prisen blir satt ned. Anonymkode: aa485...b22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå