Gå til innhold

Hva gjør dere seksuelt med partneren som dere ikke får mye ut av selv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I ett godt og sundt sexliv, så er man opptatt av å gi nytelse, ikke bare få, da hender det man gjør noe for partneren for for å glede, selv om man ikke får mer ut av det enn gleden av å gi nytelse. 

Ett eksempel her er slikking, han elsker det, men jeg har aldri fått noe særlig ut av det, men liker å gi han den gleden. 

Har dere noen eksempler, eller ønsker dere kun gjøre ting i senga som gir dere nytelse selv? 

Anonymkode: 282d7...2b1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner overraskende lite da jeg rir han! men gjør det titt og ofte da han synes det er greit at jeg tar litt av jobben. Sånn sett funker det fint for han som en liten pause, selv om jeg får lite ut av det :) 

Anonymkode: 7d486...8af

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

I ett godt og sundt sexliv, så er man opptatt av å gi nytelse, ikke bare få, da hender det man gjør noe for partneren for for å glede, selv om man ikke får mer ut av det enn gleden av å gi nytelse. 

Ett eksempel her er slikking, han elsker det, men jeg har aldri fått noe særlig ut av det, men liker å gi han den gleden. 

Har dere noen eksempler, eller ønsker dere kun gjøre ting i senga som gir dere nytelse selv? 

Anonymkode: 282d7...2b1

Slikking gir meg virkelig ingenting. Tror han gjør det fordi han tror han må, så vi tok en samtale på det og kutta det dønn ut. Det som er pirrende er at han ligger mellom beina mine, altså selve synet, men det er ikke sånn at det går og går akkurat. Litt offensiv fingring er myyyye bedre.

Det gir meg ingenting å suge, men er noe jeg gjør på en nydusja penis fordi han elsker det.

Anonymkode: 32c67...31d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner heldigvis veldig på hans nytelse, og han på min, så kan ærlig si at jeg ikke gjør noe som jeg ikke selv nyter. Har aldri pliktsex heller, det skjer bare ikke, men vi har en god velvilje til å la den andre gjøre en innsats for å gjøre oss kåt, dersom ene av oss ikke er det i utgangspunktet. Siden vi kjenner hverandre godt skjer det knapt at man ikke lykkes med det. Eller det skjer ikke. Om ene er altfor sliten respekterer vi det uten å prøve oss. Vi kjenner hverandre godt nok til å vite når det er tilfellet også. 

I tidligere forhold godtok jeg for mye. For mye egoisme. Var ofte ønsket at jeg gjorde mye for den andres nytelse, men fikk lite tilbake. Min nytelse var tydeligvis ikke så viktig. Slikt er ikke et problem når man ikke har egoistisk partner, så det er egentlig ikke slik at jeg har endret meg veldig, men at jeg er så heldig at jeg har en partner som mener at begge skal nyte. Det ligger så naturlig i oss begge at da skjer ikke slik skjevhet, eller ting ikke begge nyter. 

Anonymkode: cd9c2...b60

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det meste av sexen vår er sentrert rundt hennes nytelse.

Min aller største glede er å oppleve at hun nyter.

Å suge meg feks gir ikke henne noe nytelse. Ikke er jeg noe opptatt av å bli sugd heller. Derfor suger hun ikke meg.

Hun elsker når jeg går ned på henne og samtidig bruker hender/fingre og/eller diverse leketøy. Derfor gjør jeg det «hele tiden».

Tipper jeg har orgasme 6 av 10 ganger vi har sex. Når hun har fått de orgasmene hun vil ha, så er sexen litt over for min del. Da er jeg også fornøyd, uavhengig av min egen orgasme.

Jeg er nok en særdeles utpreget «giver» seksuelt. Derfor er tanken på feks en partner som har pliktsex for meg et mareritt. 

Jeg ønsker en partner som ikke utfører noe som helst seksuelt på/for meg uten at det selv gir henne glede/nytelse, men samtidig elsker at jeg gjør «alt» for hennes nytelse.

Anonymkode: 10ae9...dcd

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi tenner begge på den andres nytelse, og yter hverandre små tjenester av ymse slag.
Erotisk massasje, munnsex og diverse "håndarbeid" er jo ikke direkte seksuell stimulering for meg, men jeg blir glad av å se på nytelsen hans. Kan også binde ham, og skremme ham litt opp... :D Han blir helt tussete av det. -Og kåt som et uvær.
Ingen av oss gjør noe utenfor egen komfortsone.

Anonymkode: 433b3...86e

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Blowjob, runking, slikke ballene hans, slikke kroppen og niplene hans. 

Penetrering i doggy eller på magen som er hans to favoritt stillinger,gir meg ingenting 

Han liker også at jeg gir han lapdance men det gir meg ikke noe, er ikke pirrende eller spennende eller lekent, bare et ork på en måte 

Anonymkode: 2b39e...0c3

AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi tenner begge på den andres nytelse, og yter hverandre små tjenester av ymse slag.
Erotisk massasje, munnsex og diverse "håndarbeid" er jo ikke direkte seksuell stimulering for meg, men jeg blir glad av å se på nytelsen hans. Kan også binde ham, og skremme ham litt opp... :D Han blir helt tussete av det. -Og kåt som et uvær.
Ingen av oss gjør noe utenfor egen komfortsone.

Anonymkode: 433b3...86e

Samme for vår del. Tenker det må bli mye begrensninger og frustrasjoner ved sex hvis den ene eller begge synes det er kjedelig (huff!!!) å gi den andre nytelse. Virker egoistisk og lite kjærlig. Grøsser ved tanken, egentlig.

Om vi ikke er perfekt kompatible seksuelt på alle måter, er dette vårt sterkeste kort - at begge nyter, gleder seg over og tenner på den andres nytelse. Betyr ikke at sex blir like fantastisk hver eneste gang, men at det blir en mer eller positiv opplevelse for begge hver gang. 

Anonymkode: 0c438...f10

• Liker 1
Gjest DreamWorks
Skrevet (endret)

Får kjæresten min meg kåt nok er jeg villig til å gjøre hva som helst for å glede ham. Så i stedet for å gjøre noe som utelukkende er for ham, så kan han få meg til å ville gjøre alt for ham. Så den beste måten er å tenne meg nok. Og jeg vil tro han nyter mye mer at jeg gjør de tingene når jeg renner over av kåtskap for ham heller enn av plikt. Er man kåt nok er det meste gøy, plikt kommer man ikke langt med

Endret av DreamWorks
Skrevet
34 minutter siden, DreamWorks said:

Får kjæresten min meg kåt nok er jeg villig til å gjøre hva som helst for å glede ham. Så i stedet for å gjøre noe som utelukkende er for ham, så kan han få meg til å ville gjøre alt for ham. Så den beste måten er å tenne meg nok. Og jeg vil tro han nyter mye mer at jeg gjør de tingene når jeg renner over av kåtskap for ham heller enn av plikt. Er man kåt nok er det meste gøy, plikt kommer man ikke langt med

Kunne ikke vær mer enig!! 🏆♥️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Blowjob, runking, slikke ballene hans, slikke kroppen og niplene hans. 

Penetrering i doggy eller på magen som er hans to favoritt stillinger,gir meg ingenting 

Han liker også at jeg gir han lapdance men det gir meg ikke noe, er ikke pirrende eller spennende eller lekent, bare et ork på en måte 

Anonymkode: 2b39e...0c3

Det vil jo si at alt du gjør er en plikt? Det må være dønn kjedelig å være partneren din, selv om du «server» han alt du bare kan.

Anonymkode: 72d3b...c99

Skrevet

Hva er det med damer som liker å bli slikket,men ikke for nytelsen sin skyld,men det faktum at de liker synet av partneren "der nede" som tenner de veldig. Dette har jeg hørt fra min kjæreste også. 

Skrevet

Rimming, både gi og få

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...