Gå til innhold

Har du erfaring med laser mot tørre slimhinner i sjeden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leser at det finnes laserbehandling mot tørre slimhinner hos Volvat

Anonymkode: 2c281...846

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg leser at det finnes laserbehandling mot tørre slimhinner hos Volvat

Korr overskrift: "Skjeden" 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde laserbehandling i skjeden mot lett urinlekkasje for noen år siden. Det er samme behandling som mot tørr skjede. Det virket bra, men er dyrt å vedlikeholde hvert år. Jeg valgte etterhvert operasjon mot lekkasje, er nå blitt eldre og kunne godt tenkt meg ny laserbehandling mot tørrhet denne gangen😉 Jeg vil påstå at dette er en god behandling👍🏼

Anonymkode: 5f7d5...8f0

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg prøvde laserbehandling i skjeden mot lett urinlekkasje for noen år siden. Det er samme behandling som mot tørr skjede. Det virket bra, men er dyrt å vedlikeholde hvert år. Jeg valgte etterhvert operasjon mot lekkasje, er nå blitt eldre og kunne godt tenkt meg ny laserbehandling mot tørrhet denne gangen😉 Jeg vil påstå at dette er en god behandling👍🏼

Er i overgangsalderen og ønsker ikke østrogen da jeg blir så kvalm og får smerter i leggene, derfor tenkte jeg laser.

Hva koster en behandling?

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hva heter behandlingen, og er det på volvat? pris🙏

Anonymkode: e7e23...5d4

AnonymBruker
Skrevet

Mener å huske at jeg betalte ca 10 000kr for en serie med 3 behandlinger den gang. Ser nå at klinikker har en pris på ca 6000kr pr behandling. Søk på Mona-Lisa touch😉

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...