AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #1 Skrevet 18. mars 2023 Jeg leser at det finnes laserbehandling mot tørre slimhinner hos Volvat Anonymkode: 2c281...846
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #2 Skrevet 18. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg leser at det finnes laserbehandling mot tørre slimhinner hos Volvat Anonymkode: 2c281...846 Korr overskrift: "Skjeden" Ts Anonymkode: 2c281...846
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #3 Skrevet 18. mars 2023 Jeg prøvde laserbehandling i skjeden mot lett urinlekkasje for noen år siden. Det er samme behandling som mot tørr skjede. Det virket bra, men er dyrt å vedlikeholde hvert år. Jeg valgte etterhvert operasjon mot lekkasje, er nå blitt eldre og kunne godt tenkt meg ny laserbehandling mot tørrhet denne gangen😉 Jeg vil påstå at dette er en god behandling👍🏼 Anonymkode: 5f7d5...8f0 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #4 Skrevet 18. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg prøvde laserbehandling i skjeden mot lett urinlekkasje for noen år siden. Det er samme behandling som mot tørr skjede. Det virket bra, men er dyrt å vedlikeholde hvert år. Jeg valgte etterhvert operasjon mot lekkasje, er nå blitt eldre og kunne godt tenkt meg ny laserbehandling mot tørrhet denne gangen😉 Jeg vil påstå at dette er en god behandling👍🏼 Anonymkode: 5f7d5...8f0 Er i overgangsalderen og ønsker ikke østrogen da jeg blir så kvalm og får smerter i leggene, derfor tenkte jeg laser. Hva koster en behandling? Ts Anonymkode: 2c281...846
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #5 Skrevet 18. mars 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg prøvde laserbehandling i skjeden mot lett urinlekkasje for noen år siden. Det er samme behandling som mot tørr skjede. Det virket bra, men er dyrt å vedlikeholde hvert år. Jeg valgte etterhvert operasjon mot lekkasje, er nå blitt eldre og kunne godt tenkt meg ny laserbehandling mot tørrhet denne gangen😉 Jeg vil påstå at dette er en god behandling👍🏼 Anonymkode: 5f7d5...8f0 Hva heter behandlingen, og er det på volvat? pris🙏 Anonymkode: e7e23...5d4
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #6 Skrevet 19. mars 2023 Mener å huske at jeg betalte ca 10 000kr for en serie med 3 behandlinger den gang. Ser nå at klinikker har en pris på ca 6000kr pr behandling. Søk på Mona-Lisa touch😉 Anonymkode: 5f7d5...8f0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå