AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #1 Skrevet 18. mars 2023 Er det noen som har forslag til en god app for føring av matinntak for å følge med på kalorier? Typ hvor man trenger å legge inn minst mulig selv, altså en som er mest mulig lettvin.... Har begynt en livsstilsendring og kunne tenke meg å logge kalorier, men vet ikke hvilken app som er enklest i forhold til dette.... Hadde vært supert med tips! Gjerne en som viser hva som er proteiner, karbohydrater, fett osv også, men det er ikke det viktigste. Anonymkode: 38454...eab
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #3 Skrevet 18. mars 2023 lifesum eller vg vektklubb. Har alltid likt sistnevnte best🤷🏻♀️ Anonymkode: 7c17f...cec
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #4 Skrevet 18. mars 2023 Jeg bruker My Fitness Pal Anonymkode: 9f007...629
Elysian Skrevet 18. mars 2023 #5 Skrevet 18. mars 2023 My fitness pal. Nå bruker jeg den fortrinnsvis for å logge makroer, men du får opp kcal også. Lett å logge, kan scanne strekkoder.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #6 Skrevet 18. mars 2023 Jeg brukte Lifesum. Gratisversjonen er mer enn nok. Anonymkode: cba59...b78
Gjest MOD Skrevet 18. mars 2023 #7 Skrevet 18. mars 2023 Fornøyd med Lose it! Bruker gratisversjonen bare, og den holder fint!
Miranda Bailey Skrevet 18. mars 2023 #8 Skrevet 18. mars 2023 Lifesum, der kan du scanne strekkoden til matvarer så er veldig lettvint.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #9 Skrevet 18. mars 2023 Excel eller Google sheets 😅 Anonymkode: 11900...231
Magika_fra_Fyll Skrevet 18. mars 2023 #10 Skrevet 18. mars 2023 Jeg brukte Macrofactor ei stund, den funka fint men virket som den ikke hadde så mange norske matvarer i databasen så ofte når jeg scannet en strekkode så var det en ukjent vare som jeg måtte registrere manuelt. Er Lifesum bedre i så måte? Skulle gjerne sluppet den manuelle registreringen så ofte
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #11 Skrevet 19. mars 2023 MyFitnessPal - stor database og du kan i noen tilfeller søke med strekkoden på en vare. Mange legger dog inn feil/tar ikke med makroer, så vær obs. Kan manuelt legge til kalorier om du vet hvor mye som er i noe som er kjekt Tungvint å legge til/fjerne varer. Bruker absurd mye data. Fatsecret - mindre database, vil si den er hakket enklere å forstå så folk ikke legger feil i databasen. Mer lettvint å legge til/fjerne varer, men du kan ikke manuelt legge til kalorier (i gratis utgaven i alle fall). En løsning er p bare velge en random matvare og føre inn nok til å få de kaloriene du vil logge, men makroer blir jo bare tull med da. Mine erfaringer, ikke kjempefornøyd med noen av disse Anonymkode: c6eee...da1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå