AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #1 Skrevet 18. mars 2023 Jeg har prøvd tinder. Men jeg lurer på om det er noen mulighet for at menn kan kontakte meg her på KG for en blinddate f.eks eller en vanlig date. Har noen prøvd det før?😇 Anonymkode: adb63...a1e
visp Skrevet 18. mars 2023 #2 Skrevet 18. mars 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg har prøvd tinder. Men jeg lurer på om det er noen mulighet for at menn kan kontakte meg her på KG for en blinddate f.eks eller en vanlig date. Har noen prøvd det før?😇 Anonymkode: adb63...a1e Du bør la være å skrive som anonym om du vil lykkes. Og legge til litt detaljer. Hvor gammel, og ca. hvor du bor etc.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #3 Skrevet 19. mars 2023 Har lurt på det samme selv. Har akkurat startet å snuse på datingappene uten å få den helt gode følelsen for de. Er det ett eget forum for det her? (Hilsen M41 østlandet som hverken har eller ønsker barn 😉) Anonymkode: 77bf4...297
Jeg-er-anonym Skrevet 19. mars 2023 #4 Skrevet 19. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har prøvd tinder. Men jeg lurer på om det er noen mulighet for at menn kan kontakte meg her på KG for en blinddate f.eks eller en vanlig date. Har noen prøvd det før?😇 Anonymkode: adb63...a1e Har egentlig lurt litt på det samme😅 (M24)
Helene1982 Skrevet 19. mars 2023 #6 Skrevet 19. mars 2023 Jeg har vært på en date med en KG.person. Det ble ikke kjærlighet, men det var veldig hyggelig
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #7 Skrevet 19. mars 2023 Jeg tenker at dere alle sammen burde lese forumreglene. Anonymkode: 16a87...1df
Snok1 Skrevet 19. mars 2023 #8 Skrevet 19. mars 2023 (endret) Kontaktannonser er forbudt på KG. Heldigvis, det er en uting. Du må finne kjærligheten ute blant virkelige mennesker. Ryddet for sitat av slettet innhold. Perelandra, mod. Endret 19. mars 2023 av Perelandra
Gjest damefraoslo Skrevet 19. mars 2023 #9 Skrevet 19. mars 2023 (endret) Det er et par damer her som har oppfordret oss til å skrive med nick 😊 Så jeg tok de på ordet nå 🙈 @Nymerïa og @visp Endret 19. mars 2023 av damefraoslo Manglet et nick
Nymerïa Skrevet 19. mars 2023 #10 Skrevet 19. mars 2023 damefraoslo skrev (7 minutter siden): Det er et par damer her som har oppfordret oss til å skrive med nick 😊 Så jeg tok de på ordet nå 🙈 @Nymerïa og @visp Jeg tror ikke kontaktannonser er lov. Poenget er at bare du skriver med nick og nevner at du sliter med å finne deg noen så tror jeg at du kommer til å få henvendelser uoppfordra. Det sitter utrolig enkelt inne for noen å sende meldinger her.
visp Skrevet 19. mars 2023 #11 Skrevet 19. mars 2023 Dere som skriver at kontaktannonser ikke er tillatt her: dette er jo litt mer snakk fram og tilbake og å finne mennesker som leter etter det samme. Man kan ikke være så rigid at man sitter og leser forumreglene fra start til slutt Det er voksne mennesker og de klarer vel å tenke litt selv. Jeg har aldri giddi å lest forumreglene. Jeg har fått en venn her inne (ikke med vilje), og vi har truffet hverandre mange ganger. Burde jeg kuttet ut personen om det står noe sånt i reglene?? Med tanke på alt søppel som er lov å skrive her inne, så er vel denne tråden bare koselig vel?
svartkatt Skrevet 19. mars 2023 #12 Skrevet 19. mars 2023 Det er et underforum for de som vil finne venner her inne. For de som vil starte der.
Perelandra Skrevet 19. mars 2023 #13 Skrevet 19. mars 2023 Tråden er ryddet for kontaktannonse Minner om følgende regelpresisering Sitat Som bruker av Kvinneguiden kan du ikke poste innhold som bryter med nedenstående regler: * Kontaktannonser. Dette omfatter oppfordring til kontakt av seksuell og/ eller romantisk karakter. Derimot er det lov å søke venner på rommet "Finn en venn". Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå