AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #1 Skrevet 18. mars 2023 Jeg er skilt kvinne i tidlig tredveårene, og har ett barn. Etter å ha datet litt med mer eller mindre katastrofale følger, tok jeg en skikkelig pause fra datingen. Og det har bare vært SÅ digg. Jeg fikk endelig overskudd til alt jeg har lyst til å gjøre, jeg har kjøpt meg drømmehuset, fått mye høyere lønn i kul jobb, og gjør alle de tingene jeg har lyst til å gjøre med barnet mitt. Jeg savner virkelig ikke dating, sex eller forsøk på å bygge relasjoner. Men så er det en liten greie inni meg som sier at jeg "må" prøve. Alle rundt meg er opptatt av at jeg er for "bra" til å være singel, og at jeg må komme meg utpå igjen. Men jeg VIL bare ikke. Kan det være en normal greie? Eller er det sånn at alle med et sunt forhold til dating og relasjoner har lyst til å deite? Det eneste, og da mener jeg eneste, jeg savner, er å ha noen som kan dra lasset litt sammen med meg i hverdagen. Lage middag noen ganger og gjøre hverdagen enda litt koseligere. Men også dette kan jeg jo på flere måter kjøpe meg gjennom vaskehjelp, matkasser og hyggelige ting i hverdagen... Er jeg blitt gammel og sær allerede? Minn meg på hvorfor relasjoner og dating er gøy, vær så snill. Anonymkode: fe68f...737
Pilga Skrevet 18. mars 2023 #2 Skrevet 18. mars 2023 Hvis du IKKE vil så hadde jeg droppet det det kommer etterhvert med tiden at man ønsker å finne seg ny partner. Hvor lenge har du vært skilt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå