AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #1 Del Skrevet 18. mars 2023 Er ca 7-8 dpo i dag, og har begynt å få vindt på venstre side av korsryggen(er i korsryggen området jeg har pleid å hatt menssmerter).. er dette vanlig under pms? Det stråler liksom ned i venstre lår og til kneet. Anonymkode: c7803...5c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #2 Del Skrevet 18. mars 2023 Ville nok ikke forbundet det med pms etc helt umiddelbart, men kanskje? Ville sett det an. Stråling tyder jo på en irritert nerve 🤷♀️ Anonymkode: 98374...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisada Skrevet 18. mars 2023 #3 Del Skrevet 18. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er ca 7-8 dpo i dag, og har begynt å få vindt på venstre side av korsryggen(er i korsryggen området jeg har pleid å hatt menssmerter).. er dette vanlig under pms? Det stråler liksom ned i venstre lår og til kneet. Anonymkode: c7803...5c2 Det kan være isjias, evt falsk isjias ved at piriformismuskelen er stram og vond. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #4 Del Skrevet 18. mars 2023 Jeg får prolaps smerter pga pms så ja det er mulig. Anonymkode: 5a3c0...47c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #5 Del Skrevet 18. mars 2023 Kaisada skrev (10 minutter siden): Det kan være isjias, evt falsk isjias ved at piriformismuskelen er stram og vond. Jeg har hatt isjas tidligere og det er ikke slik smerte. Det kjennes som mensmurringer Anonymkode: c7803...5c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå