Gå til innhold

Er du slem mot meg, så

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

Fant ikke noe om dette i nettutavisene, men fikk meg en god latter da jeg gikk forbi aviskiosken på vei til jobb i dag. Tenker på Riise som truer de slemme jentene med å skrive om dem i boka hans. :ler:

Kanskje jeg skal skrive bok jeg også.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet
aaah.  :ler:

Vel, vel, klarer ikke å bestemme meg for om han er dum (som tar dette opp igjen) eller sleip (gratisreklame for boka)

Han er vel sleip på en dum måte. Han gjør ikke akkurat stor innsats for å legge dette bak seg og gå videre.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Han er vel sleip på en dum måte.

Akkurat som mora si. Hun skriver ikke bok, men skriker høyt hvis noen i Ålesund Fotballklubb kikket en ekstra gang på rumpa hennes.

Skrevet

Han er jo bare en bortskjemt liten guttpjokk stakkar...

Trur ikke så mange av de jentene skjelver i buksene altså

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

Jeg synes Jon Arne Riise er en intelligent og reflektert mann det står stor respekt av på alle vis. Dessuten vil jeg gjerne ønske alle moderatorene godt nyttår.

Gjest christineemily
Skrevet

Men jeg fikk aldri no'n tekstmelding :grine: !!!

Skrevet
Men jeg fikk aldri no'n tekstmelding  :grine: !!!

....ikke jeg heller :grine:

Skrevet
Men jeg fikk aldri no'n tekstmelding  :grine: !!!

....ikke jeg heller  :grine:

Ikke jeg heller! :forvirret: Og jeg kunne godt tenkt meg å bli nevnt i en bok jeg, sånn for å vise barnebarna. :ler:

Skrevet

Sammenlignet med Pia Haraldsen, framstår i hvert fall Riise som en av vår tids største nasjonale intellektuelle.

Gjest seroxata
Skrevet

gulp, dette betyr altså at jeg havner i den boka :sjarmor:

haha....

forøvrig, da jeg så fotballkamp her om dagen, så jeg at han hadde noen av de samme trekkene som eksen min! hvem vil ta på meg??? :hoho:

Skrevet
Sammenlignet med Pia Haraldsen, framstår i hvert fall Riise som en av vår tids største nasjonale intellektuelle.

:Nikke:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg tror de hadde blitt et vakkert par. Kunne passet inn i enhver amerikansk klisjèfilm (fotballstjernen og heiagjengjenten).

Gjest christineemily
Skrevet

Jeg er helt sikker på at hadde jeg fått en melding, så hadde jeg sendt en tilbake som hadde vært en bok verdig :sjarmor: !!!

Skrevet

Han er glad i å grave han der, som bare graver seg lenger og lenger ned i sin egen møkk! :grine2: ler så jeg griner.

Han er så patetisk stakkar, og så med den mora da. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...