Gå til innhold

Vakuumposer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forslag til vakuumposer til klær? 

Anonymkode: 553a7...858

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt fra jysk og clas ohlson, begge var bra og begge anbefaler jeg. Jeg bruker det til vinterjakker og gjeste-dyner. 

Anonymkode: 5557f...3fa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg har hatt fra jysk og clas ohlson, begge var bra og begge anbefaler jeg. Jeg bruker det til vinterjakker og gjeste-dyner. 

jeg klarte ikke å finne hos noen av disse i høst, så jeg kjøpte fra Smartasaker.no

Anonymkode: 86e9b...45a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

jeg klarte ikke å finne hos noen av disse i høst, så jeg kjøpte fra Smartasaker.no

Anonymkode: 86e9b...45a

Europris har også. 
clasohlson kan kjøpes via Oda sammen med matvarer også. Veldig lettvint. https://www.clasohlson.com/no/p/34-3517?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=google surfaces&gclid=CjwKCAjw5dqgBhBNEiwA7PryaNGyDlQqw_JhBtChNJRFliai03J4bvKqCzCOKULsyHxEejkNwfxB_xoC1TcQAvD_BwE

AnonymBruker
Skrevet

https://www.clasohlson.com/no/p/34-3518?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=google surfaces&gclid=CjwKCAjw5dqgBhBNEiwA7PryaMQbCeaFjFhQGCun_zqX7I94go08dA8yV9g4kD1UFJYSsqv0todYIRoCBYEQAvD_BwE

til ts: tenk igjennom om de skal henge, hvis du skal ha det i vakuumposer og henge de opp så velg en med kleshenger krok. 

Det varierer også på størrelse og antall pr pakke. Alle jeg har kjøpt fra ulike steder har vært samme kvalitet og de som har gått i stykker (fått hull) har vært min egen feil. Jeg vakumpakker dyner og har 5 dyner+puter (får et par ganger i året svigerfamilie på besøk) oppi en skuff det vanligvis bare ville vært plass til en dyne om de ikke hadde vært vakumpakket. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...