AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #1 Skrevet 18. mars 2023 Sønnen min på 18 har fått kjærlighetssorg for første gang. Det er så vondt å se hvordan han har det. I går kveld gråt han,det har han ikke gjort på veldig lenge... Heldigvis snakker han med meg,så vi snakket halve natta. Han er sjenert og stille,og har ikke brydd seg så mye om jenter og sånt før nå i det siste. Kjæresten gjorde det slutt og ville bare være venner,men nå var hun visst også sint på han. Han forstår ikke helt hva han har gjort galt,og er helt knust. Han er ikke vant til sånt drama,og kjenner nok på en del følelser nå,som han ikke har kjent før... Prøver å fortelle han at kjærlighetssorg ikke varer evig,men vet jo hvordan det er når man er midt oppi det. Han gruer seg til mandag og vet ikke helt hvordan han skal takle skolehverdagen, de går i samme klasse... Han har fått en skikkelig knekk,og jeg skulle så inderlig ønske jeg kunne hjelpe han.... Vet at ingen her får gjort noe,men måtte bare lufte tankene litt.... Anonymkode: ef09b...18f 3
80sChick Skrevet 18. mars 2023 #2 Skrevet 18. mars 2023 Nei, dette er ikke lett. Men godt å høre at dere snakker sammen og at du er der for han❤️ Jeg tror nok ikke at det er så mye annet å gjøre enn å prate seg gjenom det, la han sørge og trygge han på at det er ok å gråte, kanskje lag noen artige planer sammen som kan få tankene hans over på noe annet?
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #3 Skrevet 18. mars 2023 80sChick skrev (2 minutter siden): Nei, dette er ikke lett. Men godt å høre at dere snakker sammen og at du er der for han❤️ Jeg tror nok ikke at det er så mye annet å gjøre enn å prate seg gjenom det, la han sørge og trygge han på at det er ok å gråte, kanskje lag noen artige planer sammen som kan få tankene hans over på noe annet? Foreløpig vil han ingenting.... Må jo bare ta tida til hjelp, men det er vondt å se at ungen din har det sånn. ❤ Anonymkode: ef09b...18f
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #4 Skrevet 18. mars 2023 Så fint at han åpner seg og snakker. Det er så viktig. Bare vær der for han, om han trenger å prate mer. Lag litt ekstra fine stunder. For eksempel film og mat. Og gå noen lange turer. Kanskje planlegge noe kult, som en tur til London eller noe. Forsøk å få tankene over på noe annet. Anonymkode: 0fba4...e59 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå