AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #1 Skrevet 18. mars 2023 Står i en tøff situasjon som gir meg en del angstsymptomer. Og disse følelsene er alltid mye verre på dagtid- når det er lyst og masse sol. Hjelper veldig når mørket kommer eller jeg kan legge meg inn på soverommet med mindre lys enn i stua feks. Noen logisk forklaring på det? Anonymkode: 20781...4d7
snillochsøt Skrevet 18. mars 2023 #2 Skrevet 18. mars 2023 Hvis det er noe sosial angst, kanskje fordi dagtid utgjør en større fare for å treffe folk?
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #3 Skrevet 18. mars 2023 snillochsøt skrev (8 minutter siden): Hvis det er noe sosial angst, kanskje fordi dagtid utgjør en større fare for å treffe folk? Nei ikke det. En tøff situasjon som gir angstsymptomer og følelser Anonymkode: 20781...4d7
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #4 Skrevet 18. mars 2023 Lys er jo en inntrykk og bare det kan være overveldende når man har angst vil jet si, og hvis det eventuelt er sosial angst så kan det være at du treffer flere mennesker på dagtid og/eller at du føler deg mer synlig på dagtid. Kanskje har du dårlig selvtillit når det kommer til utseende? Jeg vet ikke Anonymkode: 60586...0c5
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #5 Skrevet 18. mars 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Lys er jo en inntrykk og bare det kan være overveldende når man har angst vil jet si, og hvis det eventuelt er sosial angst så kan det være at du treffer flere mennesker på dagtid og/eller at du føler deg mer synlig på dagtid. Kanskje har du dårlig selvtillit når det kommer til utseende? Jeg vet ikke Anonymkode: 60586...0c5 Har ikke noe med sosial angst eller utseende å gjøre. men det er jo klart at man ikke er like klar for å møte folk når man føler seg langt nede osv. men er egentlig verst å være inne i sterkt lys. Foretrekker å gå ute i lyset fremfor å være inne i det, men optimalt ee tur i kveldsmørket eller at det er mørkt inne handler kanskje om inntrykk, selv om det funker fint å feks se på noe eller høre på noe i mørket 🤪 men kanskje følelsen av at man er eksponert, uansett om man er alene, føles tryggere å pakkes litt inn i mørket på en måte? Anonymkode: 20781...4d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå