Gå til innhold

Hvordan orker folk å gå inn i forhold med tanke på den andre sin drittlukt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan orker folk å kjenne på en annen sin drittlukt hver dag og sikkert flere ganger om natten også. Enten må man tåle prompelukta i sofaen og senga eller møkklukt på dass. Særlig kvinner kan ikke noe annet enn å bare godta det tydeligvis. Æsj!

Anonymkode: fdc04...5df

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan orker folk å kjenne på en annen sin drittlukt hver dag og sikkert flere ganger om natten også. Enten må man tåle prompelukta i sofaen og senga eller møkklukt på dass. Særlig kvinner kan ikke noe annet enn å bare godta det tydeligvis. Æsj!

Går det bra med deg?😂

Anonymkode: 5524a...7c5

• Liker 21
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kommer aldri til å skje.

Anonymkode: 14011...482

AnonymBruker
Skrevet

I likestillingens navn, så er det ikke kjønnet som avgjør hvor mye en fis lukter ...

Når det er sagt, om du ikke liker folk, sånn virkelig ikke liker folk, sånn som det høres ut som ... kanskje det er best å bo alene? Kanskje langt til skogs 😛

Anonymkode: ecacf...19f

• Liker 5
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

I likestillingens navn, så er det ikke kjønnet som avgjør hvor mye en fis lukter ...

Når det er sagt, om du ikke liker folk, sånn virkelig ikke liker folk, sånn som det høres ut som ... kanskje det er best å bo alene? Kanskje langt til skogs 😛

Anonymkode: ecacf...19f

Hæ? Mener du at jeg hater folk fordi jeg ikke liker andres drittlukt? Jeg liker ikke engang min egen drittlukt.

Skrevet

Tror du bør legge om kostholdet ditt.

• Liker 3
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (2 minutter siden):

Tror du bør legge om kostholdet ditt.

Typisk kg svar. Jeg lurer på hvordan folk orker å frivillig flytte sammen med en annen, når de daglig må kjenne den andre sin lukt av promp og bæsj.

AnonymBruker
Skrevet

Det har aldri plaget meg. Vent til du får barn, du. :ler: 

Anonymkode: fb0f5...ebe

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

... Jeg lurer på hvordan folk orker å frivillig flytte sammen med en annen, når de daglig må kjenne den andre sin lukt av promp og bæsj.

Hm. Jeg har dårlig luktesans, og synes generelt andre lukter ok. Du har kanskje veldig sensitiv luktesans? Dyr lukter mer enn folk.

Anonymkode: e4e97...368

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har rett. De som ikke tåler andres drittlukt kan hverken bli samboere, gå på andres toaletter eller på offentlige toaletter. Om du ikke ønsker å f.eks gå i terapi for dette, så må du rett og slett kun bruke din egen do og nekte andre å bruke det til fising og bæsjing.

Meg og samboeren min har forresten to forskjellige bad, og da går vi også på do der. Gjestene bruker doen i entreen. Vi har ikke problemer med den andres lukt, men kanskje hver deres do kunne vært løsningen for DERE?

Anonymkode: fd39c...df2

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Typisk kg svar. Jeg lurer på hvordan folk orker å frivillig flytte sammen med en annen, når de daglig må kjenne den andre sin lukt av promp og bæsj.

Men kosthold er jo avgjørende for hvor mye det lukter, så det er jo ett korrekt svar. 

Jeg har aldri lagt merke til lukt etter eksene mine, med mindre det har vært en periode med mye fettholdig eller sterk mat.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Godt du ikke er sykepleier da Ts. 
Kanskje du har drittlukt-fobi? Ta det oppe med legen neste gang..

Anonymkode: c4540...a0f

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hæ? Mener du at jeg hater folk fordi jeg ikke liker andres drittlukt? Jeg liker ikke engang min egen drittlukt.

Du vemmes så voldsomt over noe som er helt naturlige, kroppslige funksjoner at du ikke en gang klarer tanken på å bo med den du elsker høyest i verden. For etter hva du skriver kunne du ikke bodd med mannen i ditt liv, og du kunne ikke fått barn og bodd med dem. For unger driter og promper noe helt sinnsykt, og det er du som mor som i de første leveårene må rydde opp i det og vaske og tørke rumper og bleier og etter toalettbesøk. DA er det mye drittlukt, da, og attpåtil må du SE bæsjen! Hva i alle dager skal det bli av deg? Singeltilværelse resten av livet, og barnløs...? 

Anonymkode: 0cac6...aec

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du vemmes så voldsomt over noe som er helt naturlige, kroppslige funksjoner at du ikke en gang klarer tanken på å bo med den du elsker høyest i verden. For etter hva du skriver kunne du ikke bodd med mannen i ditt liv, og du kunne ikke fått barn og bodd med dem. For unger driter og promper noe helt sinnsykt, og det er du som mor som i de første leveårene må rydde opp i det og vaske og tørke rumper og bleier og etter toalettbesøk. DA er det mye drittlukt, da, og attpåtil må du SE bæsjen! Hva i alle dager skal det bli av deg? Singeltilværelse resten av livet, og barnløs...? 

Anonymkode: 0cac6...aec

Selvsagt er jeg singel og barnløs. Men når det er sagt , så er det veldig merkelig å ikke skjønne forskjellen på en liten baby og en voksen person som burde skjønne hvor ekkelt det er for en annen å måtte sniffe inn tarmlukten din.

AnonymBruker
Skrevet

Tull. Alle har avføring og alle fiser.

Ts er kun ute og tr.....er.

Anonymkode: f39d8...50e

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Tull. Alle har avføring og alle fiser.

Ts er kun ute og tr.....er.

Anonymkode: f39d8...50e

Jeg er enig med TS.

Anonymkode: 14011...482

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Selvsagt er jeg singel og barnløs. Men når det er sagt , så er det veldig merkelig å ikke skjønne forskjellen på en liten baby og en voksen person som burde skjønne hvor ekkelt det er for en annen å måtte sniffe inn tarmlukten din.

Hvis det kun var fising i sofaen du snakket om kunne jeg skjønt deg hvis jeg anstrenger meg, men å drite på do, hvis du ikke takler det,  ja da nytter det ikke å snakke om at voksne folk ikke forstår 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Når man er for sær til å bo/være med andre mennesker ...  ja da er det ingen annen utvei enn å innfinne seg med en tilværelse som eremitt. 

Anonymkode: 5a9df...2e8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Når man er for sær til å bo/være med andre mennesker ...  ja da er det ingen annen utvei enn å innfinne seg med en tilværelse som eremitt. 

Anonymkode: 5a9df...2e8

Så du bekrefter påstanden min om at hvis man skal være samboer, så MÅ man tåle å ufrivillig sniffe den andres møkk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...