Gå til innhold

Kilefetisj

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg alene om å ha en såpass liten fetisj. Andre som også har fetisj for noe som ikke mange har?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing. Elaine Marley, mod.

AnonymBruker
Skrevet
Ivar.f.andersen skrev (På 18.3.2023 den 14.10):

Føler meg alene om å ha en såpass liten fetisj. Andre som også har fetisj for noe som ikke mange har?

Kjæresten min har også denne fetisjen. Han liker spesielt å bli bundet fast og kilt på kroppen og spesielt i intimområdet. Det er noe med å miste kontrollen sier han. Så du er ikke alene. Og denne fetisjen er lett å få oppfylt. Jeg tenner ikke på det selv. Men tenner på hvor tent han blir 😊

Anonymkode: 28031...9ea

• Liker 1
Skrevet

Denne fetisjen er nok ikke så smal altså. Ser mange på fetlife som har denne greia.
Selv avskyr jeg å bli kilt, så det er litt underlig for meg, men vi har alle vårt!
Har mange underlige lyster selv, så stusser ikke så mye over andres.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.3.2023 den 15.53):

Kjæresten min har også denne fetisjen. Han liker spesielt å bli bundet fast og kilt på kroppen og spesielt i intimområdet. Det er noe med å miste kontrollen sier han. Så du er ikke alene. Og denne fetisjen er lett å få oppfylt. Jeg tenner ikke på det selv. Men tenner på hvor tent han blir 😊

Anonymkode: 28031...9ea

Gøy at han har funnet seg ei som da synes det er greit å binde han fast og kile han.

Er dere på fetlife?

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke dette ganske vanlig? Elsker å bli kilt selv, men for meg er det ikke noe fetish/ seksuelt ved det. 

Anonymkode: d2476...535

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.3.2023 den 23.05):

Er ikke dette ganske vanlig? Elsker å bli kilt selv, men for meg er det ikke noe fetish/ seksuelt ved det. 

Anonymkode: d2476...535

Bondage og kiling er nok ikke så vanlig nei. De fleste vil nok se på det som tortur

Skrevet

Min favoritt. Elsker å bli bundet fast og kilt. Er fryktelig kilen, og liker godt verbal teasing om hvor hjelpeløs jeg er, at hun kan kile meg hvor som helst og hvor lenge som helst.

Skrevet

Herlig at jeg ikke er alene med den fetisjen. Har ikke vært enkelt å finne folk som er med på kilesession

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...