AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #1 Skrevet 18. mars 2023 Jeg har vært i et forhold en stund. Nå viser det seg at han har løyet om alt. Jobb, barn/ikke barn, andre kvinner, tidligere karriere, bosted, små og store ting. Historie på historie. Kontinuerlig. Og til og med fortalt meg hvordan jeg kommer til kort med tanke på hans stabile liv tidligere. Jeg er sikker på at han er glad i meg, men hvem gjør sånt? Jeg kan ikke fortsette forholdet for han er i tillegg ustabil og oppfarende til tider. Men what the fuck liksom. Noen som har lignende erfaringer med fenomenet? Anonymkode: eedcf...caf 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #2 Skrevet 18. mars 2023 Jepp! Datet en sånn en.. løy om alt. Løy at han hadde en jobb. Hadde bil men ikke lappen, men han holdt på med lappen osv… Han ville nok imponere, men fungerer ikke å impregnere når man skal lyve om det. Vær ærlig… Dumpet han.. Anonymkode: 14e84...123 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #3 Skrevet 18. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jepp! Datet en sånn en.. løy om alt. Løy at han hadde en jobb. Hadde bil men ikke lappen, men han holdt på med lappen osv… Han ville nok imponere, men fungerer ikke å impregnere når man skal lyve om det. Vær ærlig… Dumpet han.. Anonymkode: 14e84...123 Imponere ikke impregnere* mente jeg Anonymkode: 14e84...123
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #4 Skrevet 18. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har vært i et forhold en stund. Nå viser det seg at han har løyet om alt. Jobb, barn/ikke barn, andre kvinner, tidligere karriere, bosted, små og store ting. Historie på historie. Kontinuerlig. Og til og med fortalt meg hvordan jeg kommer til kort med tanke på hans stabile liv tidligere. Jeg er sikker på at han er glad i meg, men hvem gjør sånt? Jeg kan ikke fortsette forholdet for han er i tillegg ustabil og oppfarende til tider. Men what the fuck liksom. Noen som har lignende erfaringer med fenomenet? Anonymkode: eedcf...caf Det man ikke forstår med lystløgnere er at de lyver bare for "the fun of it". For oss andre så er det mer logisk at noen lyver for å oppnå noe, skjule noe eller annen vinning. Så ja noen lyver om totalt unødvendige og meningsløse ting i tillegg til vinningsløgner. Anonymkode: 8aff4...920 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #5 Skrevet 18. mars 2023 Kanskje dette er en test til å se om du virkelig er med han pga hans personlighet, ikke status og verdier Anonymkode: 3ba89...462
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #6 Skrevet 18. mars 2023 Hadde en slik kollega som løy om alt. Supersympatisk og sjarmerende, kunne selge seg inn hos hvem som helst. Men det ender med bedrag og kunnskap om at vedkommende man ikke kan være i nærheten. Dette er ikke noe man vil ha i livet. Dette er bare løp, og ikke besvar anrop. Anonymkode: 54b03...69d 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #7 Skrevet 18. mars 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Kanskje dette er en test til å se om du virkelig er med han pga hans personlighet, ikke status og verdier Anonymkode: 3ba89...462 Hvis det er det så er han psyk, så like greit å bare avslutte og aldri se seg tilbake. Anonymkode: 240f3...039 3
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #8 Skrevet 18. mars 2023 Jeg har aldri datet en slik nei. Men, det var en lystløner som likte meg når jeg var yngere. Altså de er så skada i hodet. .. Jeg spurte han hvorfor han løyg hele tiden, om alt mulig tull.. Ting som ikke hadde noe med å imponere etc. Han hadde egentlig ikke noe svar på det, men han fikk ikke til å slutte sa han. Hørt at han endte opp med og banke gravide kona si, så kraftig at babyen døde i magen hennes. (Dette er mange år etter.. ) Slike folk er skadet! aldri ha de rundt deg... Anonymkode: 3b43d...8fc 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #9 Skrevet 18. mars 2023 At han er glad i deg er bare et skuespill det også, som alt annet med han. Kom deg vekk, du kan aldri noen sinne stole på han om han så var glad i deg Anonymkode: 6402b...a65 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå