AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #1 Del Skrevet 18. mars 2023 Hvordan hadde du reagert? Man tror jo nesten ikke at det skjer, men folk setter seg ned å bæsjer hvor som helst hele tiden i offentligheten. Anonymkode: 36e1b...e7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #2 Del Skrevet 19. mars 2023 Jeg har bæsjet offentlig. Eller jeg fant meg selvsagt et mer diskre sted(gjemte meg bak noen busker), men jeg bæsjet på annet sted enn toalett. Gjorde det fordi jeg holdt på å bæsje på meg og hadde ikke tilgang til toalett. Var livredd for å bli sett og følte meg som en uteligger. Anonymkode: 0f0c4...888 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrMannmansen Skrevet 19. mars 2023 #3 Del Skrevet 19. mars 2023 Hadde sagt «hei, drit i det a» 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #4 Del Skrevet 19. mars 2023 Hadde latet som jeg ikke så det. Anonymkode: 2152d...b2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøkna Skrevet 19. mars 2023 #5 Del Skrevet 19. mars 2023 Jeg hadde ikke gjort noe sak ut av det, men ville nok dømt vedkommende for å bæsje så folk så det. Jeg syns det er kjemperart, og har kun selv bæsjet i skogen. Selv da gikk jeg langt unna stien og gjemte meg godt så ingen skulle se meg, eller komme over bæsjen jeg etterlot meg. De som bæsjer offentlig nå vel være i en hastesituasjon som gjør de ikke har noe annet valg? Eller psykisk syke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #6 Del Skrevet 22. mars 2023 Dersom det hadde skjedd i offentligheten, hadde jeg nok latt som jeg ikke så det, men jeg ville undret meg og tenkt at det hadde med sykdom eller rusbruk å gjøre. Men man har jo sett noen gjøre det i skogen og på fjellet, og det har jeg gjort selv også. Da har man jo ikke andre muligheter, og hvis man er på telttur eller til og med på dagsturer, er det ikke alltid mulig å holde seg heller. Da synes jeg det er helt "innafor". Anonymkode: 99616...d69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ruffen29 Skrevet 22. mars 2023 #7 Del Skrevet 22. mars 2023 (endret) Ingenting. Jeg hadde nok latet som ingenting og hatt litt medfølelse, da jeg antar at det måtte være en veldig flau og desperat situasjon for noen som ikke klarte å holde seg eller finne et toalett i tide. Jeg aner jo ikke hva som er grunnen til at det skjedde så jeg ville ikke begynt å laget noe scene ut av det. Slik det er blitt i dag er jo folk fremme med telefonen for å dokumentere alle slags uhell, og nådeløst dele det med verden. Endret 22. mars 2023 av ruffen29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #8 Del Skrevet 22. mars 2023 Ja, noen ting, og i hvert fall slikt som dette, behøver slett ikke dokumenteres!! Anonymkode: 99616...d69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #9 Del Skrevet 22. mars 2023 Jeg opplevde det. Fikk helt forferdelig vondt inni meg. Hadde enorm medfølelse med noen som er så psykisk syk at de ikke er ved sine fulle fem og bæsjer på åpen gate. Men hvem skal man liksom kontakte? Jo, de bør skjermes for egen del, men jeg kan ikke akkurat ringe ambulanse. Jeg så bort og gikk min vei. Anonymkode: b3251...774 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #10 Del Skrevet 22. mars 2023 Ingenting, i do it all the time Anonymkode: ef853...40c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #11 Del Skrevet 22. mars 2023 Forskjell på to kilometer nord for Kobberhaughytta og på Grünerløkka!! Anonymkode: 99616...d69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltampen Skrevet 22. mars 2023 #12 Del Skrevet 22. mars 2023 "Jeg plukker ikke opp det der" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 22. mars 2023 #13 Del Skrevet 22. mars 2023 Spørs helt på settingen. Men i de fleste tilfeller ville jeg tenkt at personen var ekstremt nøden og prøvd å ikke se mer på det. Men i videoen der dama bæsjer i en telefonkiosk så synes jeg det er ekstremt ekkelt i forhold til om hun bare bæsjet på gaten. På gaten forsvinner det etterhvert, mens i den telefonkiosken må et annet stakkars menneske rydde opp dritten. Bokstavelig talt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #14 Del Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ja, noen ting, og i hvert fall slikt som dette, behøver slett ikke dokumenteres!! Anonymkode: 99616...d69 Joda. Ellers kunne folk tro det ikke skjedde. Anonymkode: 90342...c08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #15 Del Skrevet 23. mars 2023 Så ekkelt og uhygienisk! Hadde ringt politiet. Anonymkode: e9b8a...e2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 23. mars 2023 #16 Del Skrevet 23. mars 2023 Det hadde vært mindre offentlig bæsjing og urinering hbis utesteder og butikker ble pålagt å åpne toalettene sine for folk. Det burde være en menneskerett å låne et toalett, evt mot betaling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 23. mars 2023 #17 Del Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg opplevde det. Fikk helt forferdelig vondt inni meg. Hadde enorm medfølelse med noen som er så psykisk syk at de ikke er ved sine fulle fem og bæsjer på åpen gate. Men hvem skal man liksom kontakte? Jo, de bør skjermes for egen del, men jeg kan ikke akkurat ringe ambulanse. Jeg så bort og gikk min vei. Anonymkode: b3251...774 Samme her. Så en person bæsje på fortauet i Roma med masse folk rundt seg som skygget unna, det traff meg veldig og jeg har tenkt på det innimellom. Stakkars menneske som er så syk at de fornedrer seg selv på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå