AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #1 Skrevet 18. mars 2023 Dere som er i par hvor begge har herpes type 1, kysser dere ved utbrudd? Anonymkode: e8622...639
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #2 Skrevet 18. mars 2023 Jeg kan være smittsom dagene før utbrudd, så jeg har klart å gi det til kjæresten min ved uhell selv om vi var kjempeforsiktige. Kysset han aldri ved utbrudd før det. Jeg fikk det av å dele vannflaske med venninna mi, og bittert - hun har såvidt utbrudd, men jeg plages veldig. Stress og luftkvalitet kan føre til utbrudd, så nå som kjæresten først er smitta er det egentlig greit, ellers hadde det vært lange perioder vi ikke hadde kunnet kysse. Men kysser ikke når jeg har som verst, det er ubehagelig Anonymkode: 76ba1...327
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #3 Skrevet 18. mars 2023 Nei vi gjorde ikke det. Ønsket ikke at det skulle bli verre Anonymkode: 15d37...1f9
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #4 Skrevet 18. mars 2023 Nei man unngår selvsagt det!!! Anonymkode: e2ea7...e73 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #6 Skrevet 18. mars 2023 Ingen kyssing fra jeg merker at noe er i ubalanse og til det er helt grodd. Jeg vil ikke ha det på meg at jeg har smittet noen. Munnsår unner jeg ingen! Jeg ser ikke poenget med å kysse om begge har det heller. Man smitter hverandre og ender opp med langt flere utbrudd enn man hadde trengt å ha. Anonymkode: e212e...d89
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #7 Skrevet 19. mars 2023 Nei, jeg ville aldri ha kysset en kjæreste som har utbrudd. Man vet jo aldri om man er smittet eller ei, før man har hatt munnsår, og noen blir veldig hardt rammet. Selv har jeg aldri hatt munnsår. Anonymkode: 046a1...95f
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #8 Skrevet 19. mars 2023 Han har utbrudd ved jevne mellomrom, men vi har aldri tatt hensyn til det (vært sammen i over 15 år). Både mamma og søsteren min har det også, og vi har heller aldri tatt hensyn mtp. å dele drikkeflaske etc. Likevel har jeg aldri hatt utbrudd. Anonymkode: 787d2...4b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå