Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gift i 9 år og jeg kjenner jeg begynner å irritere meg grønn over enkelte kommentarer fra han. Vi er begge i 40 årene, han er skallet og overvektig, og der sitter han i godstolen og kommenterer på kvinnelige skihoppere🤢 Jeg synes det er kvalmt. I hans hode er kvinner sexobjekt, dette vet jeg da han har vært slik fra jeg møtte han for 16 år siden. Men jeg var så forelsket i han at jeg ikke brydde meg, nå derimot, kan jeg ikke annet enn å se på han som en ekkel gris🤮 

Jeg blir jo også usikker på meg selv, dersom han hele veien har ønsket seg veltrente damer - hvorfor i alle dager endte han opp med meg? 
Dette bidrar til at jeg får mer og mer lyst til å gå fra han. 

Er det jeg som overdriver her? Synes dere det er sjarmerende med menn i 40årene som sitter og koser seg til unge kvinner?

Anonymkode: acd19...6f6

• Liker 6
  • Hjerte 21
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vel, du valgte han tydeligvis ikke for personligheten. Og nå når det yttre fader, kommer personligheten mer og mer fram, og den liker du jo ikke noe særlig. Det hadde nok vært lettere om du likte han som person i utgangspunktet, men det kan virke som du hadde rosa briller på. De har forsvunnet og du ser nå at du valgte feil. 

Tviler på at det kan endre seg, dette er jo den han er innerst inne...

Anonymkode: 7e270...4cb

• Liker 28
  • Nyttig 2
Skrevet

Nei, du overdriver ikke! Det er kvalmt og ekkel oppførsel av mannen din 🤢🤮. Kvinner er ikke bare sexobjekter og fortjener respekt. Dump han! 💪👊

• Liker 26
  • Nyttig 4
Skrevet

Altså, jeg synes ikke det har noe å si at han ser på dem, men hele situasjonen høres ganske patetisk ut ja.

Jeg hadde nok satt han på plass om jeg var deg. Hvis han kan kommentere andres kropper må vel du kunne kommentere hans?

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Haha, nå måtte jeg le. Jeg syns "hemmelige duetter" på tv2, er verdens kjedeligste program. Men så det èn gang da Tone Damli og Hanne Sørvaag var med. Kun fordi de er så flotte å se på. Jeg bor alene, så hadde ingen å fortelle hvor pene jeg syns de er. Du får sende mannen din til meg😂

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vel, du valgte han tydeligvis ikke for personligheten. Og nå når det yttre fader, kommer personligheten mer og mer fram, og den liker du jo ikke noe særlig. Det hadde nok vært lettere om du likte han som person i utgangspunktet, men det kan virke som du hadde rosa briller på. De har forsvunnet og du ser nå at du valgte feil. 

Tviler på at det kan endre seg, dette er jo den han er innerst inne...

Det er forskjell på personlighet og vaner. Man kan synes at hoppjentene ser flotte ut, uten å kommentere kroppene deres. Det blir som å si at å ikke bruke dobørsten etter et toalettbesøk er et personlighetstrekk. Man kan velge å gjøre det hyggeligere for den som kommer etter deg, uten at det resulterer i at du ikke kan være deg selv. Om man ikke evner å ta hensyn til andre, bør man selvsagt være alene.

• Liker 16
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

En ting er det man tenker inni i sitt hode, men å kommentere det muntlig mens man sikler er bare æsj! Og det verste er at han gjør det til deg. Hvorfor i alle dager tror han at du er interessert i å høre kommentarer om andre kvinners kropp? 

Jeg ville kommentert både på utseendet og kroppen til en mann du ser på tv. Herregud så sexy den mannen var, fin rompe! Og kul sveis også 

Kanskje dere får snakket om hva som er gøy å høre på, og hva ikke. 

Anonymkode: 90029...664

• Liker 13
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Helene1982 skrev (4 minutter siden):

Det er forskjell på personlighet og vaner. Man kan synes at hoppjentene ser flotte ut, uten å kommentere kroppene deres. Det blir som å si at å ikke bruke dobørsten etter et toalettbesøk er et personlighetstrekk. Man kan velge å gjøre det hyggeligere for den som kommer etter deg, uten at det resulterer i at du ikke kan være deg selv. Om man ikke evner å ta hensyn til andre, bør man selvsagt være alene.

Du har sikkert rett, men jeg mener at det er noe med personligheten til menn som kommenterer andre kvinners utseende og ser på dem som sexobjekter. Jeg synes det tyder på en dårlig personlighet og dårlige verdier i bunn. 

• Liker 12
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Mange skijenter ser bra ut, og jeg kunne ha kommentert det selv. At de er flinke og pene.

Hvorfor går dere ikke på tur ilag framfor å sitte og småkrangle om innhold på tv? 

Anonymkode: d29d6...cdb

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du har sikkert rett, men jeg mener at det er noe med personligheten til menn som kommenterer andre kvinners utseende og ser på dem som sexobjekter. Jeg synes det tyder på en dårlig personlighet og dårlige verdier i bunn. 

Jeg kan fyre meg opp rimelig greit når det gjelder idrettskvinner, da jeg mener at de i likhet med idrettsmenn fortjener respekt for prestasjonene de gjør og ikke hvor bra de ser ut. Likevel tenker jeg av og til i mitt stille sinn at en idrettsutdøver er sexy. Både fordi jeg synes selvdidiplin og selvtillitt er sexy, men også fordi kroppen ser bra ut. Det å bli imponert av andre enn din partner er naturlig for alle, men jeg mener at det handler om respekt og hvordan man uttrykker seg.

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Jdz skrev (2 timer siden):

Altså, jeg synes ikke det har noe å si at han ser på dem, men hele situasjonen høres ganske patetisk ut ja.

Jeg hadde nok satt han på plass om jeg var deg. Hvis han kan kommentere andres kropper må vel du kunne kommentere hans?

Kommenterte han ts sin kropp? Ingenting av kommentaren din gav mening

Anonymkode: e6bf9...a0c

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kommenterte han ts sin kropp? Ingenting av kommentaren din gav mening

Anonymkode: e6bf9...a0c

Han kan kommentere alle kroppene kan vil, men om TS kommenterer hans kropp er fløyta: Kommenterte han ts sin kropp? Hvilke regler gjelder. Fri flyt av kjip oppførsel, eller?

• Liker 2
Skrevet

Hvordan kommenterer han da? 

AnonymBruker
Skrevet

Reagerer mest på at han kommenterer skihoppere?. Man ser jo ikke så mye av kroppene i den sporten. Så rart at han fokuserer på kropp til og med i en sånn uskyldig sport.

Hadde skjønt det om det var volleyball eller noe. 

Anonymkode: c6f5e...29f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Gift i 9 år og jeg kjenner jeg begynner å irritere meg grønn over enkelte kommentarer fra han. Vi er begge i 40 årene, han er skallet og overvektig, og der sitter han i godstolen og kommenterer på kvinnelige skihoppere🤢 Jeg synes det er kvalmt. I hans hode er kvinner sexobjekt, dette vet jeg da han har vært slik fra jeg møtte han for 16 år siden. Men jeg var så forelsket i han at jeg ikke brydde meg, nå derimot, kan jeg ikke annet enn å se på han som en ekkel gris🤮 

Jeg blir jo også usikker på meg selv, dersom han hele veien har ønsket seg veltrente damer - hvorfor i alle dager endte han opp med meg? 
Dette bidrar til at jeg får mer og mer lyst til å gå fra han. 

Er det jeg som overdriver her? Synes dere det er sjarmerende med menn i 40årene som sitter og koser seg til unge kvinner?

Anonymkode: acd19...6f6

Enig med deg. Tenk at det er han det er noe galt med, du er nok fin som du er 😊 hvis han ikke tar seg sammen, ville jeg nok gått min veg om jeg var i dine sko... 

Anonymkode: 8ac57...097

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva ser man egentlig av en kropp i hoppdress? Men du kan vel sette han på plass om du orker og ikke får bank. 

Anonymkode: cb88b...887

Skrevet

Si ifra til han hva du synes om kommentarene.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Rebecca30 skrev (3 timer siden):

Nei, du overdriver ikke! Det er kvalmt og ekkel oppførsel av mannen din 🤢🤮. Kvinner er ikke bare sexobjekter og fortjener respekt. Dump han! 💪👊

De er jo sexobjekter for dem det gjelder?

Anonymkode: 6a8e4...6a3

AnonymBruker
Skrevet

"Nå har du passert førti.

Hver gang du åpner munnen for å kommentere en kvinne halvparten så gammel som deg, mister du enda ett hår på hodet, og ei på andre siden av kloden, kasta opp litt"

Anonymkode: ae2c1...797

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes det var et lite sjarmerende trekk hos min eks at han med tiden skulle kommentere andres utseende, også negativt. Helt gjennomsnittlig utseende kvinner var «stygge». Mennesker generelt ble delt inn i kategorier «pen» eller «stygg», det fantes ingen mellomting. Jeg for min del synes det er merkelig å bruke tid på å analysere folks utseende når det i 99% har null relevans for noe som helst.

Anonymkode: 70beb...f66

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...