AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #1 Skrevet 18. mars 2023 Noen her som har malt om stål-skap? Har et fabrikør-skap fra Ikea som er for grått og trist..Hvordan maler jeg om dette? Må det grunnes eller pusses først? Går jeg for bengalakk? Trenger råd og tips! Takk 🤗 Anonymkode: f8b4e...eab
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #4 Skrevet 19. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 18.3.2023 den 7.50): Noen her som har malt om stål-skap? Har et fabrikør-skap fra Ikea som er for grått og trist..Hvordan maler jeg om dette? Må det grunnes eller pusses først? Går jeg for bengalakk? Trenger råd og tips! Takk 🤗 Anonymkode: f8b4e...eab For mange år siden kjøpte jeg et lite bord fra Ikea, der foten var i støpejern og selve bordet i grønnlakkert metall. Grønt passet ikke hos meg den gangen, så jeg malte over med bengalakk. Dette er minst 20 år siden (kanskje 25?). Bordet har fulgt med på alle flyttelass, og har blitt brukt både utendørs og innendørs. Deriblant stått ute flere somre, døgnet rundt. Bengalakken sitter som støpt. Like fint den dag i dag. Anonymkode: 193d9...740 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå