Pinkee Skrevet 18. mars 2023 #21 Del Skrevet 18. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde også bittelitt salt i, men til ingen nytte. Blir nok laget på gamlemåten heretter Ts Anonymkode: 76351...4c5 Oki, da er Eldorado sine dårligere enn de jeg brukte. Lykke til, håper det går supert med vanlige egg👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #22 Del Skrevet 18. mars 2023 Pinkee skrev (Akkurat nå): Oki, da er Eldorado sine dårligere enn de jeg brukte. Lykke til, håper det går supert med vanlige egg👍 Takk Satser på at jeg lykkes med vanlige egg Den mislykkede varianten på bildet blir ivertfall ikke brukt Ts Anonymkode: 76351...4c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #23 Del Skrevet 18. mars 2023 Så leit! Jeg har selv vurdert å kjøpe flytende eggehvite (og flytende eggeplomme, alt ettersom hva jeg baker), men hvis eggehviten ikke kan stivpiskes så er det jo lite vits. Coop Extra selger flytende eggehvite og flytende eggeplomme av merket Dava(?), men jeg ser nå at jeg bør prøvelage marengs først for å se om produktet holder 🤷♀️ Anonymkode: 7bfe4...fc8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #24 Del Skrevet 18. mars 2023 Hva er poenget med produktet hvis det ikke funker? Anonymkode: cf2b4...489 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. mars 2023 #25 Del Skrevet 18. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er poenget med produktet hvis det ikke funker? Anonymkode: cf2b4...489 Målgruppen er neppe pavlovafolket, men de som slanker seg eller trener eller av andre grunner er opptatt av eggehviteprotein. Og ofte lager mat med betydelig mer hvitter enn plommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 18. mars 2023 #26 Del Skrevet 18. mars 2023 Merket du at marengsen ikke var stiv nok før steking? Om ikke, kan du ha åpnet stekeovnsdøren før den var ferdig stekt? Da kan den synke sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #27 Del Skrevet 19. mars 2023 Luckiness skrev (15 timer siden): Merket du at marengsen ikke var stiv nok før steking? Om ikke, kan du ha åpnet stekeovnsdøren før den var ferdig stekt? Da kan den synke sammen. Marengsen var ikke stiv nok før steking, og jeg åpnet ikke ovnsdøren underveis. Laget ny marengs i går, å den ble som den skulle. Men da brukte jeg vanlige egg der jeg skilte hviten og plommen Anonymkode: 76351...4c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå