AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #1 Skrevet 17. mars 2023 En jeg datet. Han fjernet meg så begynte han å følge igjen. Jeg godtok og han likte to bilder, så både sluttet han å følge meg samme dag og fjernet så jeg kan følge han og.. Da kuttet jeg kontakten. Så har det skjedd igjen med flere som holder på sånn 😕 Hvorfor holder voksne menn på sånn? Jeg trodde dette var noe man drev med som tenåringer. Selv er jeg konfliktsky men moden, liker ikke drama og sletter aldri folk med mindre de trakasserer og lignende. Blir alltid overrasket når jeg ser noen adder, sletter osv i vår alder 😦 Er 33 og dater menn 35+. Nå vet jeg ikke om jeg gidder mer dating når menn oppfører seg som fjortiser?! Anonymkode: eba4e...4d1 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #3 Skrevet 18. mars 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Han har dame Anonymkode: 29f64...d3b Har skjedd med fler, har alle jeg dater dame? 😕 Har slettet tider for merker at jeg er for gammel og faktisk syns det er kjip oppførsel når det er uten grunn Anonymkode: eba4e...4d1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #4 Skrevet 18. mars 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Har skjedd med fler, har alle jeg dater dame? 😕 Har slettet tider for merker at jeg er for gammel og faktisk syns det er kjip oppførsel når det er uten grunn Anonymkode: eba4e...4d1 tinder* Anonymkode: eba4e...4d1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #5 Skrevet 18. mars 2023 Jeg har også erfaringer med menn som har oppført seg sånn, når de higer etter oppmerksomhet og flørt til tross for de har dame. Barnslig og umodent ja. Skikkelige tapere vil jeg si. Jeg fant det ut etter at en fyr jeg hadde datet noen pr tilbake, plutselig tok kontakt på fb. Dagen etter å ha lika noen bilder jeg hadde. Syns det var litt rart han plutselig tok kontakt og var svært pågående og flørtete. ‘Hei sexy- hva skjer a? Jeg svarte bare høflig tilbake. Viste derimot ikke særlig sterk interesse og samtalen faser fort ut. Først dagen etterpå da jeg hadde bedre tid, ble jeg litt interessert i hva han drev med fortiden. Da var han plutselig ikke på fb lengre (antagelig blokka meg?!). Jeg hadde derimot ikke noe uoverstemnelse med ham så tenkte ikke i de baner. Så en uke senere så jeg ham aktiv i kommentarer hos en felles venn og jeg så han hadde fjernet meg som venn. Nevnte det hele hos ei venninne noen uker senere. Da var det hun som fint kunne fortelle at han var godt gift og hadde barn. Antagelig var han kåt eller brisen da han tok kontakt med meg. Kanskje begge deler. Uansett lavmål🤢 Anonymkode: bca14...b6f
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #6 Skrevet 18. mars 2023 25 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har også erfaringer med menn som har oppført seg sånn, når de higer etter oppmerksomhet og flørt til tross for de har dame. Barnslig og umodent ja. Skikkelige tapere vil jeg si. Jeg fant det ut etter at en fyr jeg hadde datet noen pr tilbake, plutselig tok kontakt på fb. Dagen etter å ha lika noen bilder jeg hadde. Syns det var litt rart han plutselig tok kontakt og var svært pågående og flørtete. ‘Hei sexy- hva skjer a? Jeg svarte bare høflig tilbake. Viste derimot ikke særlig sterk interesse og samtalen faser fort ut. Først dagen etterpå da jeg hadde bedre tid, ble jeg litt interessert i hva han drev med fortiden. Da var han plutselig ikke på fb lengre (antagelig blokka meg?!). Jeg hadde derimot ikke noe uoverstemnelse med ham så tenkte ikke i de baner. Så en uke senere så jeg ham aktiv i kommentarer hos en felles venn og jeg så han hadde fjernet meg som venn. Nevnte det hele hos ei venninne noen uker senere. Da var det hun som fint kunne fortelle at han var godt gift og hadde barn. Antagelig var han kåt eller brisen da han tok kontakt med meg. Kanskje begge deler. Uansett lavmål🤢 Anonymkode: bca14...b6f Takk for svar, kan kanskje være en oppklaring. Kvalmt han hadde kone han som slettet deg. Tviler på at alle som har holdt på sånn med meg har dame men sikkert noen. Ble lei meg i kveld jeg når jeg så alle hadde fjernet meg 😕 Sjekket alle jeg har møtt siste 8 månedene og alle har slettet, addet og slettet meg igjen. Aldri mer dating på meg, det er helt sikkert Anonymkode: eba4e...4d1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #7 Skrevet 18. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Takk for svar, kan kanskje være en oppklaring. Kvalmt han hadde kone han som slettet deg. Tviler på at alle som har holdt på sånn med meg har dame men sikkert noen. Ble lei meg i kveld jeg når jeg så alle hadde fjernet meg 😕 Sjekket alle jeg har møtt siste 8 månedene og alle har slettet, addet og slettet meg igjen. Aldri mer dating på meg, det er helt sikkert Anonymkode: eba4e...4d1 Ikke ta det personlig. Disse mennene er usikre og føler seg avist derfor sletter de. Det er en måte å beskytte seg selv, desv Anonymkode: 571e9...9c1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå