GÃ¥ til innhold

Overbevist om at mannen ikke liker meg😅

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Helt siden jeg ble gravid har jeg vært helt intens med behov for bekreftelse og leter etter tegn på at mannen er lei av meg og ikke liker meg osv.. Har perioder der jeg skjønner hvor sjukt teit jeg er, såå over på perioder hvor jeg gråter daglig og tror jeg bare er en eneste stor plage.

Noen som har hatt det likt og kan fortelle meg at det går over??😅 Jeg blir SPRØ og tenker jeg nok gjør mannen litt sprø også.. Tenkte det skulle bli bedre da hormonene «toppet» seg i uke 32 eller noe men har bare vært enda mer trist og lei meg siden da. Er i uke 35 nå. Uff😅

Anonymkode: 7beb0...ece

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Helt siden jeg ble gravid har jeg vært helt intens med behov for bekreftelse og leter etter tegn på at mannen er lei av meg og ikke liker meg osv.. Har perioder der jeg skjønner hvor sjukt teit jeg er, såå over på perioder hvor jeg gråter daglig og tror jeg bare er en eneste stor plage.

Noen som har hatt det likt og kan fortelle meg at det går over??😅 Jeg blir SPRØ og tenker jeg nok gjør mannen litt sprø også.. Tenkte det skulle bli bedre da hormonene «toppet» seg i uke 32 eller noe men har bare vært enda mer trist og lei meg siden da. Er i uke 35 nå. Uff😅

I feel you. Jeg har også fått enda mer behov for bekreftelse. Og ble plutselig livredd for at han skulle finne seg noen andre og forlate meg. Vi har vært sammen i 13 år..hehe, så det er jo ikke akkurat sannsynlig, men mye rare følelser og tanker. 

Prøv å ikke blås ut med alt med en gang, men prøv å prat litt fornuft til deg selv.

Viser mannen din forståelse eller er han litt sliten?

Anonymkode: c4fae...91f

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt naturlig. Du er i en sårbar posisjon nå, og disse tankene kan komme da, og surret sammen med hormoner blir det kaotisk i hodet og følelseslivet. Du vil jo at du skal bli ivaretatt, spesielt nå. og det er jo mye større konsekvenser om han skulle finne seg noen andre eller ikke liker deg som du sier.  Gratulere med famileforøkelsen forresten 😊

Anonymkode: 0806f...6d4

AnonymBruker
Skrevet

Fra et evolusjonær perspektiv er det ganske naturlig å ha en frykt for å bli forlatt siden du bærer på et barn. Ville likevel prøvd å holde det mest mulig for meg selv, og unngå å plage partner med det, for det kan være ganske slitsomt å måtte gi bekreftelse hele tiden.

Anonymkode: 9de4e...df8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

I feel you. Jeg har også fått enda mer behov for bekreftelse. Og ble plutselig livredd for at han skulle finne seg noen andre og forlate meg. Vi har vært sammen i 13 år..hehe, så det er jo ikke akkurat sannsynlig, men mye rare følelser og tanker. 

Prøv å ikke blås ut med alt med en gang, men prøv å prat litt fornuft til deg selv.

Viser mannen din forståelse eller er han litt sliten?

Anonymkode: c4fae...91f

Lite forståelse. Han virker mer som han unngår meg. Er nok sliten. Dette gjør det jo også verre for meg så det blir mer gråting=han unngår meg sikkert mer, evig ond sirkel. Føles som han ikke vil gjøre noe som helst med meg lengre og bare gleder seg til baby kommer. Jeg regner med å bli enda mer usynlig da. 

Blåser ikke ut noe særlig da, holder mer tilbake for han vet allerede alt jeg tenker og jeg har ikke lyst å plage han med det hele tiden. Men er mye nedfor. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...