Frkego Skrevet 18. mars 2023 #21 Skrevet 18. mars 2023 Snuppiluppi84 skrev (2 minutter siden): Merker du det før det skjer? Skulle ønske jeg klarte å kontrollere det. Liker ikke så godt at det skjer. Men partneren elsker det da. Ja, her bygger det seg opp et skikkelig trykk som bare blir sterkere og sterkere til det «eksploderer» i pulseringer. Som regel kan jeg stoppe det ved at mannen byttet stilling, men noen ganger må jeg bare la det stå til. Men å trekke bekkenbunnsmuskulaturen innover fremfor å «presse» hjelper også, men som sagt så fører det til at jeg ikke får slappet av like godt og dermed nyter jeg litt mindre. Jeg liker det veldig godt og mannen elsker det, men jeg orker ikke styret hver gang da det blir så innmari bløtt. Vanlig håndkle holder ikke mål og orker ikke latex-laken o.l., så må skifte på senga etterpå. 1
Gorgonzola Skrevet 18. mars 2023 #22 Skrevet 18. mars 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Når dama squirter, liker du å få det i ansiktet? Jeg liker det godt, smaker utsøkt. Anonymkode: 6f8b7...12a Hver gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå