AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #1 Skrevet 17. mars 2023 Jo, han er morsom og kjekk. Fungerer bra sosialt. Jeg elsker han, selv om han er romantisk håpløs. På bursdagen min ga han meg en helt vanlig kopp med et bildet av flodhest ??? Jeg bare humret. Men han var fornøyd. Anonymkode: e5f52...551
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #2 Skrevet 18. mars 2023 Du kan ikke lære han. Han vet godt hva romantikk er, men han gidder ikke. Jeg hadde droppet han, dere kommer til å ende opp som roomies uten noen gnist mellom dere om noen år så like greit å stikke nå og ikke kaste bort gode år av livet på et forhold som kommer til å dø ut uansett. Anonymkode: b0bbc...40b
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #3 Skrevet 18. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): ..På bursdagen min ga han meg en helt vanlig kopp med et bildet av flodhest ??? Jeg bare humret. Men han var fornøyd. Anonymkode: e5f52...551 Men at det er en nyttig ting kan ingen komme fra 😁 Anonymkode: 996a6...510 1
Hjelpsom Skrevet 18. mars 2023 #4 Skrevet 18. mars 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Du kan ikke lære han. Han vet godt hva romantikk er, men han gidder ikke. Jeg hadde droppet han, dere kommer til å ende opp som roomies uten noen gnist mellom dere om noen år så like greit å stikke nå og ikke kaste bort gode år av livet på et forhold som kommer til å dø ut uansett. Anonymkode: b0bbc...40b Hmm, er ikke dette en svært subjektiv holdning. Er jo ikke sikkert Ts anser romantikk som det viktigste i forholdet... Det er jo mange andre kvaliteter hos både menn og kvinner som teller og romatikk trenger ikke å stå høyt på lista for noen, mens den er høy for andre. For egen del var jeg gift med en jente som i starten ga tydelig utrykk for at blomster, smykker og parfymer ikke var noe spesielt, altså jeg likte å gi sånne ting og sluttet helt etter hvert når jeg følte det ikke ble satt pris på. Etter som årene gikk har jeg fått forståelsen for at hun ønsket slike ting, men da var ikke jeg den som ga slikt lenger, jeg var trent til å gi mere "praktiske" ting, og så ble det også galt. Ts, hva med å fortelle han hva du ønsker, og fortelle han at du ikke synes en slik kopp er romantisk. Vi menn og kvinner er forskjellige og hva en mann synes er romantisk er ikke det samme som en kvinne synes er romatisk bestandig. Vi kan alle lære hva en partner ønsker, hvis vi vil da selvfølgelig. Hjernen vår trenes hele livet og er ikke spikret i stein. Vi er alle summen av våre opplevelser, så det er håp 😊 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #5 Skrevet 18. mars 2023 Har du sagt til ham hva du ønsker da? Det er jo ikke så lett for ham å lese tanker. Selv bryr jeg meg lite om blomster og romantikk, og har sagt helt tydelig til mannen min at jeg ønsker gaver som jeg har behov for. Det får han heldigvis bra til. Anonymkode: 14a63...35c 2
Hjelpsom Skrevet 18. mars 2023 #6 Skrevet 18. mars 2023 (endret) 28 minutter siden, AnonymBruker said: Har du sagt til ham hva du ønsker da? Det er jo ikke så lett for ham å lese tanker. Selv bryr jeg meg lite om blomster og romantikk, og har sagt helt tydelig til mannen min at jeg ønsker gaver som jeg har behov for. Det får han heldigvis bra til. Anonymkode: 14a63...35c Eksakt det samme ønsket eksen min de første årene. Det kan være like romantisk og huske på å gi noe/se hvilke behov partner har/trenger. Endret 18. mars 2023 av Useless 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #7 Skrevet 18. mars 2023 Jeg aksepterer ham slik han er. En livsglad godgutt. Hadde bare vært mer pluss hvis han fikk til romantikk også. Men mine veninner fikk jo god latter av gaven da. Ts Anonymkode: e5f52...551
MrMannmansen Skrevet 18. mars 2023 #8 Skrevet 18. mars 2023 Fy søren, kopp med flodhest på?! Han skulle vært arrestert! Hva fikk han av deg?
Andro Skrevet 18. mars 2023 #9 Skrevet 18. mars 2023 Man uttrykker ikke kjærlighet gjennom lommeboka, men en kopp med flodhest er litt slapt Romantikk kan være så mangt, som å huske å kjøpe favorittpålegget eller utføre noe du syns er slitsomt for deg. Folk viser romantikk på hver sine måter. Snakk med ham om hva som er hans kjærlighetsspråk. Kanskje du bare trenger en tolk, til å skjønne hva han tenker på som romantisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå