Gå til innhold

Hvilke problemstillinger på KG er i virkeligheten ikke noe å diskutere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså ting som er fullstendig oppkonstruerte? 

Kom med forslag.

Anonymkode: e337c...ea5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At noen er uheldige og bruker begrepet "få sex" eller "gi sex".

Det utløser alltid 10-20 bortkastede tante-Sofie innlegg om at sex er noe man har sammen. Ikke noe man gir og får.

Anonymkode: ad8b2...924

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det utløser alltid 10-20 bortkastede tante-Sofie innlegg om at sex er noe man har sammen. Ikke noe man gir og får.

Det stemmer. Det er en oppskruentert samtale. Når noen (veldig få) gutter/menn sier dette i virkeligheten, diskuterer jeg aldri med dem, jeg bare ignorerer dem og tenker de ikke er for meg. De pleier for øvrig alltid også å ha et merkelig syn på relasjonen mellom kvinner og menn.

Anonymkode: 30879...a1e

AnonymBruker
Skrevet

Avsporing, hvordan ville det fungert på ekte? 

Anonymkode: 44b14...8f5

AnonymBruker
Skrevet
On 3/25/2023 at 9:37 AM, AnonymBruker said:

Enig. Dette gjelder også mange lignende diskusjoner. Hvor folk henger seg veldig opp i ordbruken og diskuterer noe som egentlig ikke er en reell uenighet om. 

Anonymkode: 30115...970

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ha mer/mindre sex en partneren min. Hva gjør jeg?

Meningsløst. Det er det bare du som kan avgjøre. Latterlige tråder.

Anonymkode: 50e91...12e

AnonymBruker
Skrevet

Den irrasjonelle frykten, jeg vil si hysteriet, for å møte på en transperson i kvinnegarderoben. Det er et fenomen som så godt som aldri skjer, og det blir ekstra komisk når folk hauser seg opp til vill hysteri og diskuterer side opp og side ned som om dette var et reellt problem som flere enn 0,000001% av befolkningen noen gang vil møte på.

Anonymkode: 6fab6...394

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.3.2023 den 21.49):

Den irrasjonelle frykten, jeg vil si hysteriet, for å møte på en transperson i kvinnegarderoben. Det er et fenomen som så godt som aldri skjer, og det blir ekstra komisk når folk hauser seg opp til vill hysteri og diskuterer side opp og side ned som om dette var et reellt problem som flere enn 0,000001% av befolkningen noen gang vil møte på.

Anonymkode: 6fab6...394

Jeg har opplevd det! På videregående. Vedkommende så ut som en gutt, 100%, men fikk gå i jentegarderoben bare fordi hun sa hun var jente. Jeg syntes det var svært ubehagelig, garderobene er kjønnsdelte av en grunn. 

Anonymkode: 21d4f...daa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har opplevd det! På videregående. Vedkommende så ut som en gutt, 100%, men fikk gå i jentegarderoben bare fordi hun sa hun var jente. Jeg syntes det var svært ubehagelig, garderobene er kjønnsdelte av en grunn. 

Men hun var jo jente :klo: 

AnonymBruker
Skrevet

"Hva liker dere menn"

"Hva liker dere damer"

Anonymkode: 53220...d37

• Liker 1
Skrevet

"Hva vil han?"

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men hun var jo jente :klo: 

Legger meg ikke borti hva folk identifiserer seg som, jeg synes uansett det er ubehagelig å måtte dusje med en person med penis og pung som ellers ser helt ut som en mann. Det hjelper liksom ikke helt at vedkommende identifiserer seg som jente, når de fysiske trekkene sier det motsatte.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Legger meg ikke borti hva folk identifiserer seg som, jeg synes uansett det er ubehagelig å måtte dusje med en person med penis og pung som ellers ser helt ut som en mann. Det hjelper liksom ikke helt at vedkommende identifiserer seg som jente, når de fysiske trekkene sier det motsatte.

Du sa hun så ut som en gutt bare :klo: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...