Gå til innhold

Hva skal dere gjøre i påsken?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Blir nok noen turer i skogen, opp på fjellet. Bor i Bergen, så en tur til fløyen og videre innover der tenker jeg. Barnet har gitt uttrykk for at hun vil på tur å brenne bål. Så tar vi nok en kosedag i byen, gå på café, se i butikker og en tur på akvariet. 

Så skal vi ha påskeverksted 

Anonymkode: ada57...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Til besteforeldre på besøk, så 3 netter i Sverige, så tilbake til besteforeldre, og så hjemmekos

Anonymkode: dd5b0...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dagstur til Stavanger på shopping, så en dagstur til fjells på slalom. Resten av dagene blir på hytta ved sjøen, der blir deg avslapping, turgåing og god mat. 

Anonymkode: fcb3d...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi bytter på å jobbe de første dagene, blir vel noe lekeland eller noe i alle fall én av dagene. Så blir det hyttetur siste delen. 

Anonymkode: 127ac...956

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Slappe veldig av, og være mye ute 🙂. Lese bøker, høre Påskelabyrinten og se krim. Ingen av de voksne barna er i nærheten. Heller ingen feriegjester som har meldt sin ankomst. Bor på landet med flotte skimuligheter, så det hender at vi er "hotell" for folk som vil opp hit. Det er koselig, men veldig slitsomt med over en uke med gjester 🙃

Anonymkode: 69f1c...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Veldig lite, helsa er ikkje heilt med meg om dagen.

Anonymkode: 1cadf...f70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spille brettspill og sitte i solveggen på hytta. Ake med barna 😄

Anonymkode: 8bca2...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Være hjemme. Få vekk eventuelle rester av snø på terrassen og håper på sol. Se serier, og trene. Vinter er jeg så ferdig med! Før elsket jeg å dra opp til fjellet, sitte i solveggen etter en skitur, men nå er det ikke like fristende. 

Anonymkode: df771...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forhåpentligvis todelt: litt barnefri hvor jeg kan ivareta meg selv/egen helse som ikke er helt på topp om dagen, ved å gjøre kun ting jeg har lyst til/behov for og ellers ta det med ro

Og ellers: dagstur på hytta antagelig med barn, ski/skøyter, brettspill, påskekrim.

Anonymkode: e01f4...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi skal på hytta. Spille brettspill, isfiske, stå på ski, ake, fyre i bålpanna, lage god mat, kjøre snøscooter, lese bøker, se på familiefilm. Jeg gleder meg ❤️

Anonymkode: ed2d6...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok jobbe litt med studier, men skal ta med barnet på ulike museer her i Oslo og så blir det et par dager på hytta ved sjøen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nedoverski med barna, og afterski med grilling på terrassen hjemme. Satser på sol🌞 og digre påskeegg🥚🥚🥚

Anonymkode: 4a2ff...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Legoland.

Anonymkode: d61a9...a6a

Legoland er perfekt i påska. Føltes ut som om vi hadde legoland for oss selv. Lite folk det året vi var.

Anonymkode: 359c8...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Brettspill, påskekrim, lange frokoster, påske-egg og turer langs kysten. 

🐣

Anonymkode: 9c4ed...ee9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har en hytte jeg leier ut i airbnb systemet. Første halvdel er leid ut til en norsk familie på 4 og andre halvdel er leid ut til et par fra andre siden av jordkloden. 

Må klargjøre hytta til disse to. Resten av påskeferien tilbringes med samboer på en koie vi har som ligger langt til fjells.. Såpass langt til fjells at man sjelden treffer på folk. 

Anonymkode: 7d2f3...b1e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

3 netter på fjellhytta hos barnas farmor og farfar og 3 netter på sjøhytta hos barnas mormor og morfar :) for oss er påskeferie alltid hytta med besteforeldre, er heldige som er velkommen så vi slipper å kjøpe hytte selv😂

Anonymkode: eb638...065

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Være hjemme, med familien (mannen jobber litt) vi skal sette opp flere plantekasser, gå turer med sekk og i den er det no å varme på bålet, kakao på termosen og appelsiner, 

spille spill, nyte forhåpentligvis vår sola, pusle i hagen, lese eventyr for barna, og bøker for meg selv, 

Bli servert kaffe på senga, 

hjelpe påskeharen med å lage skattejakt kart, med enkle rebuser, 

Få besøk av brodern med familien,

bake rundstykker og dekke påskefrokost bord,

Servere noen bedre middager, m dessert/kake

Feire eldste jenta som fyller 13, 

glede meg over hva påsken betyr for meg,

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi skal på hytta. Da blir det påskeeggjakt, skiturer, turer i skogen og på fjellet, grille pølser i fjæra, brettspill, sitte i solveggen, besøke noe familie, quiz, lage gode middager, bake og bare kose oss sammen med barna. 

Anonymkode: 0d758...552

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...