AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #1 Skrevet 17. mars 2023 Hva gjorde sexen så bra? Hører fra flere kompiser at damer i denne alderen er så trygge og glad i sex, ikke usikre som mange yngre damer. Anonymkode: c8ff5...1c1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #2 Skrevet 17. mars 2023 At man gir f? Jeg kjenner meg fri når jeg er 44. Skal «snart» dø allikevel. Gidder ikke holde noe igjen… Anonymkode: 14fbf...723
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #3 Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): At man gir f? Jeg kjenner meg fri når jeg er 44. Skal «snart» dø allikevel. Gidder ikke holde noe igjen… Anonymkode: 14fbf...723 Du er fortsatt ung Anonymkode: d4068...8b0 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #4 Skrevet 17. mars 2023 Hun var 43, og den første jeg lå med. Det som var bra, var at hun var like usikker som meg, etter et dårlig ekteskap, som hadde vært sexløst i mange år. Anonymkode: efc44...131
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #5 Skrevet 18. mars 2023 Hun er skikkelig deilig å ha sex med fordi jeg ser hun nyter det, og hun er ikke så tilbakeholden som de som er 10-12 år yngre enn meg. M35 Anonymkode: 11683...700 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #6 Skrevet 18. mars 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hva gjorde sexen så bra? Hører fra flere kompiser at damer i denne alderen er så trygge og glad i sex, ikke usikre som mange yngre damer. Anonymkode: c8ff5...1c1 Noe av det som gjør det så bra, er Nettop de tingene du nevner😍 I tillegg til at de etter mine erfaringer er tryggere og frigjorte, så virker det ofte som om de selv får mye mer glede av at jeg også nyter. De har gjerne mer fokus på at sex skal være så digg som mulig for begge to. De har jo gjerne også mer erfaring og mindre kløning. De har ofte en deilig selvsikkerhet og skjønner at de ikke skal tenke på hvordan de ser ut, hvordan de høres ut etc. de skjønner at alt dette bare er sexy! Anonymkode: f8bfb...066 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #7 Skrevet 18. mars 2023 Selvsikkerhet, avslappenhet og erfaring + at "lek" mellom aldersgrupper er spennende og triggende. Begge vet at det ikke er snakk om følelser, bare kåthet, nytelse og glede. Ofte er de mer elegante og sensuelle i stilen. Sminke, parfyme og klær (over og under). En helt annen erotisk selvsikkerthet og utstråling, som trigger og hisser. 🤩 Mange damer 40+ er på sin høyeste seksuelle topp i den alderen, mens menn har høyest libido i yngre år. Så det er en meget bra seksuell combo, blir ofte vill og het sex når kåt viril mann møter het lengtende moden kvinne. Nytelsen deres er bare helt amazing, må bare oppleves. Lyst avler lyst, og man blir tent av deres totale nytelse . De kjenner sin kropp bedre enn de yngre, og får ofte sterkere og flere orgasmer. Så er det sånn at flere (45+) er infertile, og det er alltid en nytelse for unge menn å kjøre ubeskyttet å kunne sprute uten å tenke på følgene. (Ja, jeg vet at noen KAN teoretisk bli gravid men sjansen er mikroskopisk). Klamydia og div. sykdommer er også mer utbredt blandt de yngre. Anonymkode: 65070...b68
Flintis Skrevet 19. mars 2023 #8 Skrevet 19. mars 2023 Jeg var noe yngre, 36 og hun var min første , 42 og det var jo hyggelig noen ville ha sex med meg også. Det hadde vi i et par helger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå