AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #1 Del Skrevet 17. mars 2023 Mener å huske det var mulig å få holde en slange i Akvariet i Bergen. Noen som vet om dette fortsatt praktiseres? Har en sønn som er veldig fascinert av slanger og har dette som en slags drøm Anonymkode: d76d6...2c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #2 Del Skrevet 17. mars 2023 Da ville jeg heller strukket meg mot urban Zoo. Det er i hvert fall ikke en standard mulighet på akvariet Anonymkode: 5005b...270 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #3 Del Skrevet 17. mars 2023 https://www.urbanzoobergen.no Anonymkode: 5005b...270 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #4 Del Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Da ville jeg heller strukket meg mot urban Zoo. Det er i hvert fall ikke en standard mulighet på akvariet Anonymkode: 5005b...270 Åh, tusen takk for tips! Dette hadde jeg ikke hørt om engang, men virker midt i blinken Anonymkode: d76d6...2c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå