AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #1 Del Skrevet 17. mars 2023 Hei😊 Kan noen trekke kort for meg? Og/eller bruke intuitive evner? Lurer på kjærlighet, men også fremtiden generelt. Finner jeg snart en god kjæreste? Kommer jeg til å flytte sammen med en partner på et eller annet tidspunkt? Evt annet som måtte komme opp. Blir veldig glad for hjelp, og gir selvsagt tilbakemelding😊 Anonymkode: d2bd7...44c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #2 Del Skrevet 18. mars 2023 Sender denne opp igjen, og er forsiktig håpefull😊 Anonymkode: d2bd7...44c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #3 Del Skrevet 19. mars 2023 Jeg er skikkelig nybegynner, så ta dette med en klype salt. Jeg får en følelse av melankoli når jeg tuner inn på deg. Kortene viser at du har opplevd svik og vonde ting, som du har problemer med å legge bak deg. Jeg får også håpefulle kort, som forteller om bedre tider, og at du med innsats og din innebygde styrke klarer å legge dette bak deg og bli hel igjen. Dette er en prossess du allerede er i gang med? Kjærligheten vil finne deg når du har funnet fred med deg selv, og føler kjærlighet og respekt for deg selv. Anonymkode: f09af...548 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #4 Del Skrevet 19. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er skikkelig nybegynner, så ta dette med en klype salt. Jeg får en følelse av melankoli når jeg tuner inn på deg. Kortene viser at du har opplevd svik og vonde ting, som du har problemer med å legge bak deg. Jeg får også håpefulle kort, som forteller om bedre tider, og at du med innsats og din innebygde styrke klarer å legge dette bak deg og bli hel igjen. Dette er en prossess du allerede er i gang med? Kjærligheten vil finne deg når du har funnet fred med deg selv, og føler kjærlighet og respekt for deg selv. Anonymkode: f09af...548 Tusen takk😊 Det er mye som stemmer her. Om jeg er i en prosess for å legge dette bak meg? Tja, jeg prøver jo hele tiden å holde håpet oppe, men har resignert litt nå. Det vonde er ikke forbi, jeg lever med mye smerter og utmattelse i kroppen, som jeg mest sannsynlig må leve med resten av livet. Det er ikke lett å leve med dette, og nå er jeg så sliten av å kjempe. Svik har jeg også opplevd, det stemmer. Jeg prøver å lære meg å akseptere, men står fast. Ser ikke nå hvordan jeg skal komme til et bedre sted, men er glad for at du ser håp, og at kjærlighet er på vei en gang i fremtiden. Tusen takk for hjelpen❣️ Anonymkode: d2bd7...44c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #5 Del Skrevet 19. mars 2023 Er det noen flere som kunne tenke seg å legge kort for meg? 😊 Anonymkode: d2bd7...44c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå