AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #1 Del Skrevet 17. mars 2023 Ja jeg har maset her før. Vw passat 2010. Anonymkode: 47bc2...459 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #2 Del Skrevet 17. mars 2023 De har billige vinduspylepumper på Biltema til 100-150kr hvis det er mulig å bruke noe uoriginalt. Hjalp en kollega med dette på hennes gamle Toyota for litt siden, fungerte bra. Noen spylevæsketanker har pumpa montert inn i bunnen av tanken, da kan det hende du må få tak i original del. Sjekk evt da finndel.no hvor det selges brukte deler og man vil trolig finne komplett tank med pumpe til en rimelig penge. Anonymkode: 00a75...6db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #3 Del Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De har billige vinduspylepumper på Biltema til 100-150kr hvis det er mulig å bruke noe uoriginalt. Hjalp en kollega med dette på hennes gamle Toyota for litt siden, fungerte bra. Noen spylevæsketanker har pumpa montert inn i bunnen av tanken, da kan det hende du må få tak i original del. Sjekk evt da finndel.no hvor det selges brukte deler og man vil trolig finne komplett tank med pumpe til en rimelig penge. Anonymkode: 00a75...6db Jeg har ingen som kan hjelpe meg. Ut fra YouTube må man ta av ene forhjulet for å komme frem til pumpa. Anonymkode: 47bc2...459 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #4 Del Skrevet 17. mars 2023 Just now, AnonymBruker said: Jeg har ingen som kan hjelpe meg. Ut fra YouTube må man ta av ene forhjulet for å komme frem til pumpa. Anonymkode: 47bc2...459 Auda, men da må du kanskje spørre rundt på bilverksteder hvis det virker uoverkommelig å fikse det selv. Anonymkode: 00a75...6db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. mars 2023 #5 Del Skrevet 19. mars 2023 Her kan du finne Spylerpumpe søk på reg.nr 🙂 https://www.bildeler.no/vindusspylermotor/g/140 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå