Gå til innhold

Hvor mye koster det å skifte pumpe til vindusspyøer sånn ca?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ja jeg har maset her før. Vw passat 2010.

Anonymkode: 47bc2...459

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

De har billige vinduspylepumper på Biltema til 100-150kr hvis det er mulig å bruke noe uoriginalt. Hjalp en kollega med dette på hennes gamle Toyota for litt siden, fungerte bra. 

Noen spylevæsketanker har pumpa montert inn i bunnen av tanken, da kan det hende du må få tak i original del. Sjekk evt da finndel.no hvor det selges brukte deler og man vil trolig finne komplett tank med pumpe til en rimelig penge. 

Anonymkode: 00a75...6db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De har billige vinduspylepumper på Biltema til 100-150kr hvis det er mulig å bruke noe uoriginalt. Hjalp en kollega med dette på hennes gamle Toyota for litt siden, fungerte bra. 

Noen spylevæsketanker har pumpa montert inn i bunnen av tanken, da kan det hende du må få tak i original del. Sjekk evt da finndel.no hvor det selges brukte deler og man vil trolig finne komplett tank med pumpe til en rimelig penge. 

Jeg har ingen som kan hjelpe meg. Ut fra YouTube må man ta av ene forhjulet for å komme frem til pumpa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

Jeg har ingen som kan hjelpe meg. Ut fra YouTube må man ta av ene forhjulet for å komme frem til pumpa. 

Auda, men da må du kanskje spørre rundt på bilverksteder hvis det virker uoverkommelig å fikse det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...