Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge varer det? Herregud, barnet mitt er som besatt til tider!

Anonymkode: d2619...608

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det var helt forferdelig en periode rett etter han begynte på skolen og og nylig var fylt 6. Når han bikket 7 og kom ut i andre klasse roet det seg. Det er en stor overgang å begynne på skolen, veldig mye nytt å forholde seg til. Samtidig utvikler hjerna seg i ei voldsom fart i den alderen.

Anonymkode: 55e99...fe7

AnonymBruker
Skrevet

Min er ikke så stor ennå, kan dere komme med eksempler? Vi har ikke møtt trassalderen ennå, har en på 4 år. Spent på hva vi har i vente.

Anonymkode: f2f2e...ce2

AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Min er ikke så stor ennå, kan dere komme med eksempler? Vi har ikke møtt trassalderen ennå, har en på 4 år. Spent på hva vi har i vente.

Alt er en kamp. Ved det minste tegn til forventningsbrudd rakner ALT SAMMEN og ungen knekker sammen for den minste ting. Dagen lang.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Vi hadde også lite trass, helt til jenta rundet 3,5 år! Det er som en totalt personforandring. Jeg forstår det ikke, at det er mulig å endre seg slik. Er det slik som er vanlig ved når trassalderen begynner?

Her er det veldig mye testing av grenser, gråting og sutring, slåing til tider når barnet ikke får viljen sin,og litt testing av stygt språk. Er det vanlig at slik er trassalderen?

Anonymkode: f38b1...121

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Vi hadde også lite trass, helt til jenta rundet 3,5 år! Det er som en totalt personforandring. Jeg forstår det ikke, at det er mulig å endre seg slik. Er det slik som er vanlig ved når trassalderen begynner?

Her er det veldig mye testing av grenser, gråting og sutring, slåing til tider når barnet ikke får viljen sin,og litt testing av stygt språk. Er det vanlig at slik er trassalderen?

Anonymkode: f38b1...121

Ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...