AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #1 Skrevet 17. mars 2023 Hvor lenge varer det? Herregud, barnet mitt er som besatt til tider! Anonymkode: d2619...608
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #2 Skrevet 17. mars 2023 Jeg synes det var helt forferdelig en periode rett etter han begynte på skolen og og nylig var fylt 6. Når han bikket 7 og kom ut i andre klasse roet det seg. Det er en stor overgang å begynne på skolen, veldig mye nytt å forholde seg til. Samtidig utvikler hjerna seg i ei voldsom fart i den alderen. Anonymkode: 55e99...fe7
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #3 Skrevet 18. mars 2023 Min er ikke så stor ennå, kan dere komme med eksempler? Vi har ikke møtt trassalderen ennå, har en på 4 år. Spent på hva vi har i vente. Anonymkode: f2f2e...ce2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #4 Skrevet 18. mars 2023 13 hours ago, AnonymBruker said: Min er ikke så stor ennå, kan dere komme med eksempler? Vi har ikke møtt trassalderen ennå, har en på 4 år. Spent på hva vi har i vente. Anonymkode: f2f2e...ce2 Alt er en kamp. Ved det minste tegn til forventningsbrudd rakner ALT SAMMEN og ungen knekker sammen for den minste ting. Dagen lang. Anonymkode: d2619...608
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #5 Skrevet 18. mars 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Min er ikke så stor ennå, kan dere komme med eksempler? Vi har ikke møtt trassalderen ennå, har en på 4 år. Spent på hva vi har i vente. Anonymkode: f2f2e...ce2 Vi hadde også lite trass, helt til jenta rundet 3,5 år! Det er som en totalt personforandring. Jeg forstår det ikke, at det er mulig å endre seg slik. Er det slik som er vanlig ved når trassalderen begynner? Her er det veldig mye testing av grenser, gråting og sutring, slåing til tider når barnet ikke får viljen sin,og litt testing av stygt språk. Er det vanlig at slik er trassalderen? Anonymkode: f38b1...121
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #6 Skrevet 18. mars 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Vi hadde også lite trass, helt til jenta rundet 3,5 år! Det er som en totalt personforandring. Jeg forstår det ikke, at det er mulig å endre seg slik. Er det slik som er vanlig ved når trassalderen begynner? Her er det veldig mye testing av grenser, gråting og sutring, slåing til tider når barnet ikke får viljen sin,og litt testing av stygt språk. Er det vanlig at slik er trassalderen? Anonymkode: f38b1...121 Ja. Anonymkode: d2619...608
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå