AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #1 Del Skrevet 17. mars 2023 Noen som har "Æ" appen til Rema 1000? Jeg vurderer å skaffe meg den... men lurer litt på..må man "bruke" appen aktivt når man handler, eller er det som med Normal-appen for eks. At den bare registrerer at du har brukt bankkortet som er koblet opp mot appen? Jeg orker ikke med en app som jeg må ta ut av lomma hver gang jeg skal betale. Kan man registrere seg hos Æ på internett utenom app - og bare la være med hele appen? Syns det er irriterende å ha så mange apper på mobilen hvis det uansett bare er en "Kundeklubb" hvor ditt bankkort er registrert opp mot kjøp. I Normal-appen får jeg i det minste skrapelodd daglig, jeg kan få fordeler ved å lese nyheter, etc. Hvordan er det / hvordan føler dere det er med sikkerheten gjennom appen. Husker i starten da de lanserte, så var det vel noe med innsyn osv. Anonymkode: b6ff1...f02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #2 Del Skrevet 17. mars 2023 Normalappen kjenner jeg ikke til. Jeg betaler nå med mobilen, så jeg må aktivt finne appen og scanne den (som man også må med Trumf). Betaler man med kort som er tilknyttet appen så trenger du ikke å dra den frem. Det er alltid 10 % avslag på Frukt og Grønt. For oss med småbarn er det 50 % på bleier. Det er jevnlig Cræzy days, hvor man får gode avslag på feks Frukt og Grønt, Tex Mex eller Toro. Enkelte tilbud gjelder også kun hvis man har Æ (de er gjerne på 30 %). Den leser også historikken din og gir del vel 5 individuelle tilbud hver uke, med 10-20 %. Ikke så mye, men jeg kjøper feks inn brunost som vi spiser mye av når jeg får det tilbudet. Men skal innrømme at jeg ofte glemmer å sjekke de individuelle tilbudene, synes de ofte er for dårlige og pes å åpne appen. Anonymkode: 7c07c...c49 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #3 Del Skrevet 17. mars 2023 Takk! Var redd jeg måtte styre med mobil hver gang 🤐 Og trenger frukt men er så dyrt nå så må vel ha appen Anonymkode: b6ff1...f02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #4 Del Skrevet 17. mars 2023 Æ er jo noe skikkelig drit! Bare søk om den andre tråden og les hva folk mener🙈 Anonymkode: 00749...32b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #5 Del Skrevet 18. mars 2023 Tilbudene er ikke like gode som de var, men det er fortsatt penger å spare. Jeg betaler med kredittkort som gir bonus, men det kan ikke legges inn i appen. For min del er det likevel null pes siden jeg har handlelisten på mobilen, og betalingskortet i mobildekselet. Da er mobilen allerede fremme og det er blitt rutine å trykke frem appen idet jeg går inn på butikken. Anonymkode: 95b93...995 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #6 Del Skrevet 18. mars 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Normalappen kjenner jeg ikke til. Jeg betaler nå med mobilen, så jeg må aktivt finne appen og scanne den (som man også må med Trumf). Betaler man med kort som er tilknyttet appen så trenger du ikke å dra den frem. Det er alltid 10 % avslag på Frukt og Grønt. For oss med småbarn er det 50 % på bleier. Det er jevnlig Cræzy days, hvor man får gode avslag på feks Frukt og Grønt, Tex Mex eller Toro. Enkelte tilbud gjelder også kun hvis man har Æ (de er gjerne på 30 %). Den leser også historikken din og gir del vel 5 individuelle tilbud hver uke, med 10-20 %. Ikke så mye, men jeg kjøper feks inn brunost som vi spiser mye av når jeg får det tilbudet. Men skal innrømme at jeg ofte glemmer å sjekke de individuelle tilbudene, synes de ofte er for dårlige og pes å åpne appen. Anonymkode: 7c07c...c49 Trumf kan du koble til kortet så det er ikke nødvendig å scanne. Synes Æ appen grei, får stadig 30% på varer jeg handler mye, og den bleieavtalen er og god (men finnes på kiwi og extra og da). Har som regel mobilen i nærheten grunnet handleliste det jeg og. Anonymkode: 5f6f3...375 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #7 Del Skrevet 18. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tilbudene er ikke like gode som de var, men det er fortsatt penger å spare. Jeg betaler med kredittkort som gir bonus, men det kan ikke legges inn i appen. For min del er det likevel null pes siden jeg har handlelisten på mobilen, og betalingskortet i mobildekselet. Da er mobilen allerede fremme og det er blitt rutine å trykke frem appen idet jeg går inn på butikken. Anonymkode: 95b93...995 Det var rart. Jeg bruker Ikano Visa kredittkort til alt av dagligvarer og det har jeg lagt inn i appen. Ergo betaler jeg med kortet som vanlig og trenger aldri å ta fram mobilen. Jeg har også lagt inn mitt vanlige debetkort der. Anonymkode: a6472...e7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå