Gå til innhold

friends

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt om et spill som skal hete "friends" eller noe annet lignende. Her skal en besvare mer og mindre pinlige spørsmål om seg selv. Noen som vet hva spillet heter, og hvor jeg kan få tak i det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En venninne av meg hadde dette spillet for en del år siden...

Men jeg syns å huske at spørsmålene var vanvittig dårlige!!

Aner ikke om det er å få tak i lenger...

Gjest Betty Boop
Skrevet

Mener jeg så dette spillet på NotaBene for ikke så alt for lenge siden. Mener at det heter Friends. Forøvrig vet jeg ingenting om det.

Skrevet

Vi spilte det i tenårene, ikke noe å skryte av akkurat

Skrevet

Trådstarter her..ok, kanskje ikke noe å prøve å oppspore..

Skrevet

Så det i lekebutikken på Trondheim Torg for to år siden...

Skrevet

Du kan få mitt billig! (Det er nesten ubrukt...) :ler2:

Skrevet

Det hreter "Friends" og har bilde av stjernene fra Firends-episodene utenpå. Så vidt jeg vet, får vi ikke bestilt det nytt lenger. Det var mye bråk rundt det da det kom ut for 4? år siden...

Skrevet

vet ikke om spillet er å få tak i lenger, men vet det er kommet en versjon til playstation av dette spillet nå. Heter friends, og spørsmålene på dette spillet er vel antakelig lignende de som er i spillet...

Skrevet

Vi spilte det første uka på skolen, og det var vanvittig dårlig, men vi ble jo godt kjent med hverandre etterhvert da :P Vi trodde kanskje det var et spill om serien, men det var det ikke, da hadde det kanskje vært litt mer spennende

Skrevet

Vi brukte spørsmålene på jentevorspiel for noen år tilbake, og det var gøy da :ler:

Skrevet
Du kan få mitt billig! (Det er nesten ubrukt...) :ler2:

Du får mitt 10kr billigere enn Cr@sh sitt :ler:

Skrevet

hehe, jeg syns det er lit tmorsomt jeg da.. men smaken er vel forskjellig. Jeg og ett par venninner spilte det for en stund siden om hverandre for og se hvor mye vi visste om hverandre. ikke ledd så mye noen gang tror ejg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...