Iset Skrevet 2. november 2002 #21 Del Skrevet 2. november 2002 hva? er det bedre å spise masse drittmat og være overvektig? jeg er faktisk 30 kg for stor, og det er ikke gunstig når man prøver å bli gravid..... men jeg slanker meg jo på en sunn måte, spiser sunt og går turer. er ikke det positivt da? kan ikkke tenke meg at det er bedre å være overvektig, spise macdonaldsmat og drikke cola hele dagene? du mener vel når man slanker seg på en gal måte, for dette hørtes jo litt rart ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 2. november 2002 #22 Del Skrevet 2. november 2002 Er her jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky! Skrevet 3. november 2002 #23 Del Skrevet 3. november 2002 Hei! Jeg er ny her i forumet, og prøver... :D vi er i første prøvemånede nå, og er veldig spent- håper på to blå før jul :D :D :D Vil samtidig si at dette forumet ser veldig allright ut, og at jeg håper på å bli klokere på ting og tang rundt det å bli og være gravid her inne ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 4. november 2002 #24 Del Skrevet 4. november 2002 Vil melde min ankomst jeg også. Vi er i vår 2 prøvemnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ewr - ikke innlog Skrevet 4. november 2002 #25 Del Skrevet 4. november 2002 Vi prøver også. Tok siste pilla i mai og håper uten å stresse for mye :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 5. november 2002 #26 Del Skrevet 5. november 2002 Jeg får vel bare melde me som prøver igjen. det går lenge mellom hver gang jeg er her, mistet jo akkurat sønnen min, men vil jo gjerne ha igjen. så jeg håper jeg snart kommer sterkere tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elma (ikke innlogget) Skrevet 5. november 2002 #27 Del Skrevet 5. november 2002 Jeg er en prøver jeg også...er inne i 3 mnd nå. Venter mensen om 2 dager og håper den IKKE kommer. Håper på 2 blå innen jul vi også:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper Skrevet 8. november 2002 #28 Del Skrevet 8. november 2002 Heisann, må vel kalle meg en prøver jeg også, selv om det begynner først neste uke. Skal fjerne spiralen på mandag. Lykke til alle sammen :D Klem fra Håper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maggie74 Skrevet 9. november 2002 #29 Del Skrevet 9. november 2002 Hei! Jeg er her fremdeles også, selvom jeg ikke er så aktiv. Vi har prøvd å bli gravide siden april, men fremdeles ikke noe spire i magen. Dvs. jeg er litt i tvil, for jeg var på Gyn.pol for en rift i sjeden, og da jeg skulle gå hadde hun krysset av gravid på betalingsskjemaet. *hmm* Ikke veldig snilt å gjøre en sånn feil. Hvis ikke hun så ting som hun ikke fortalte meg .... Venter tanta neste uke. Venter i spenning. Er kvalm og trøtt for tiden. Montro om jeg er innbilt gravid?! Jaja.. Nok frusting over dette. Vi fortsetter prøvinga uansett! :D Maggie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå