Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns alle har testet to blå i det siste jeg, og lurer på om det er igjen noen flere av oss prøvere her inne som så gjerne vil ha en liten spire i magen?

sender med det samme mange gratulasjoner til alle som har testet to blå den siste tiden :D

alle gode råd og tips om hvordan øke sjansen for å bli gravid tas imot med STOOOOOR takk :D

:P sola :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kan jeg tydeligvis melde meg :hoho:

Har vært på prøvestadiet i 3 mnd. no.

Skrevet

mit råd til alle jer prøvere

lad vær med at prøv så hårdt så kommer det nok :lol: det var rådet jeg fik fra læge for 18 år siden da jeg var ved at gå ud af mit gode skind fordi der ikke skete noget og det virkede

Skrevet

Mitt råd: ikke bekymre dere selv om dere ikke klarer å roe ned eller la vær å tenke på det slik som alle sier.

Det er jo helt umulig å ikke tenke på det, og det går fint an å bli gravid mens man tenker masse på det.

Nemlig!

:D

Klips + småtten, 18 uker i dag.

Skrevet

Jeg venter fortsatt på de to blå. Håper det går bra denne måneden, for ellers er det et helt år til neste gang. :(

Skrevet

Ja jeg venter og venter. at dette skal være så vanskelig da. :cry:

ikke lett når alle rundt deg dukker opp med kul på magen.

gratulerer til alle dere som nå har fått de 2 blå :D

Nei vi får ikke gi opp, men prøve og ikke tenke så hardt på det. (ikke lett men)

Skrevet

Jeg prøver fremdeles, og er inne i min 29 prøvemnd, og min 12 syklys med temping...

*klem*

Skrevet

Er helt fersk her inne..... etter 1,5 år er endelig kjæresten min klar for å bli far, så nå er jeg også en prøver. Sluttet på pillen på fredag. Jippi :D

Skrevet

Fortsatt....

Synes det er gravide mennesker over alt, og begynner å bli litt oppgitt over at "alle andre" får det til.... :(

Uansett, gratulerer til dere som har klart det, og håper at vi andre følger i deres spor snart!

Skrevet

Jeg er prøver. Er inne i min første prøvemnd og hoper på 2 blå til innen jula.

Gjest Marlena, Ikke innlogget
Skrevet

Jeg er også prøver forløpig, håper på 2 bla innen jul jeg også.....

Skrevet

Jeg her fortsatt!!.. og er redd jeg blir her en stund!

Starter utredning på mandag! Gruer meg!

Ønsker alle med spire i magen lykke til :)

Håper vi andre kommer snart etter!

Skrevet

Hei. Jeg er her fremdeles jeg også! Er nå i min 9.prøvemåned.. :-? Har tempet i fem av dem, men har hatt litt uregelmessige sykluser, så det er jo ikke så lett å treffe selv om jeg vet jeg har eggløsning. Men vi prøver videre vi, kan jo ikke gi opp heller! :lol:

Lykke til alle sammen!

Gjest ragnhils ikke innlogget
Skrevet

Jeg er også fortsatt prøver :-) Kastet pillene i april, tror jeg det var - og venter spent. Forrige mnd var første gang jeg ble skuffet da mensen kom, men jeg prøver å ikke tenke så veldig masse på akkurat det. Jeg har bestemt meg hva jeg skal overraske min kjære med når vi får to blå - Pappa for første gang av Finn Bjelke og Frode Øverli (pappa'n til Pondus) - champagne, og babysokker. Tror det blir bra jeg, og håper - som flere av dere på to blå innen jul!

Skrevet

prøver på 5. måneden nå:) men jeg tar det hele med stor ro, konsentrerer meg mest om å slanke meg nå, vil helst slanke meg FØR jeg blir gravid.

Skrevet

Jeg er ny prøver her inne. Vi har prøvd i to måneder nå.

Vi har det ikke travelt, tar det som det kommer.

Første måned uten p-pillen kjente jeg skikkelig på kroppen når jeg hadde eggløsning. Tempen steg og jeg ble øm i siden. Den dagen kom mannen min full hjem fra lønningspils med jobben, så det ble ikke noe prøving den dagen :blunke:

Nå er det en uke til eggløsning, så da skal vi prøve å være litt mer nøyaktig med når vi prøver (prøve på de rette dagene...)

-------------------

CEL.

Skrevet

jeg er fortsatt prøver...vi er i vår 11 prøve mnd.

Håper vi klarer og få en spire i megen min snart

Skrevet

Vi prøver også fortsatt. Har kjøpt eggløsningstester, men så lenge mensen er så uregelmessig, tre ganger siden februar... så er det jo litt bortkastet med sånne tester egentlig. Vet jo ikke når jeg skal ta de...

Pumpkin :blunke:

Gjest Anonymous
Skrevet

prøver på 5. måneden nå:) men jeg tar det hele med stor ro, konsentrerer meg mest om å slanke meg nå, vil helst slanke meg FØR jeg blir gravid.

Ikke såveldig lurt å slanke seg mens du prøver å bli gravid da.frigjør alle dioksiner og gammel dritt som du jar lagret i fettvevet igjennom et helt liv slik at det kan påvirke et sårbart embryo.Absolutt ikke å anbefale.

Ellers reduseres sjansene for at du kan bli gravid når du slanker deg da ketoacidotiske tilstander har negativ effekt på miljøet i livmoren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...