AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #1 Del Skrevet 17. mars 2023 Datteren min har laget en utrolig kul og fin video til ettertanke på tik tok. Hun har sagt jeg kan få publisere den på FB. Men linken funker ikke(not valid link står det) og hennes brukernavn kommer ikke opp i linken. Det skal det vel? Og det går ikke an å publisere direkte via del-knappen. Når innlegget da kommer på FB og man trykker på det, kommer det en random film. Hvor er feilen? Hun har åpnet opp for nedlasting og for deling, men har huket av på at kun hennes venner kan se det hun publiserer. Men da betyr det jo at jeg kan både se og republisere på annen plattform? Jeg fatter ikke hvorfor ingenting funker... Råd? Anonymkode: 23b41...29f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #2 Del Skrevet 17. mars 2023 Ingen som kan dette? Mulig det er feil forum... 😅 Anonymkode: 23b41...29f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #3 Del Skrevet 17. mars 2023 Jeg har avinstallert svineriet for lengst, men tidligere kunne du jo lett laste ned videoer fra Tik-Tok og re-poste de, så det kunne kanskje være noe å prøve? Anonymkode: 5f033...27d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #4 Del Skrevet 17. mars 2023 Bare slutt med tiktok? Hvorfor skal du dele dette i det heletatt? Hvor gammel er ungen? Anonymkode: 07d18...fa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #5 Del Skrevet 18. mars 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har avinstallert svineriet for lengst, men tidligere kunne du jo lett laste ned videoer fra Tik-Tok og re-poste de, så det kunne kanskje være noe å prøve? Anonymkode: 5f033...27d Det går ikke dessverre. AnonymBruker skrev (11 timer siden): Bare slutt med tiktok? Hvorfor skal du dele dette i det heletatt? Hvor gammel er ungen? Anonymkode: 07d18...fa4 Så herlig svar, som ikke handler om det jeg spør om i det hele tatt. "Ungen" er gammel nok til å ha tik tok, jobber med veldedighet og har nå laget en video som garantert vil treffe mange andre "unger". Derfor deles det, fordi jeg er stolt av henne for å ha fokus på noe annet enn makeup, sex, alkohol, botox, kropp og whatever. Fornøyd? Så kanskje du nå kan fortelle meg hvordan dette gjøres...? Njei? Tenkte meg det.... Jerk. Anonymkode: 23b41...29f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 18. mars 2023 #6 Del Skrevet 18. mars 2023 Spør om datteren din sitt samtykke først. Har du Tiktok-profil? Hvis nei, skaff deg det. Når du er på videoen du vil dele, trykker du på den buede pilen nederst til høyre. Da får du opp ulike plattformer du ønsker å dele videoen på. Velg facebook. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #7 Del Skrevet 18. mars 2023 Velg last ned før du deler Anonymkode: 1a0f1...7a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #8 Del Skrevet 18. mars 2023 Helene1982 skrev (10 timer siden): Spør om datteren din sitt samtykke først. Har du Tiktok-profil? Hvis nei, skaff deg det. Når du er på videoen du vil dele, trykker du på den buede pilen nederst til høyre. Da får du opp ulike plattformer du ønsker å dele videoen på. Velg facebook. Hun samtykker, ønsker spre budskapet. Har selv opprettet tiktok konto bare for å følge med på barna. Jeg har gjort slik du sier, men når jeg gjør det så kommer det opp en tilfeldig video på facebook. Så av en eller annen grunn så går det bare ikke:( Veldig kjipt. Jeg gjør sikkert noe galt. Men akkurat denne måten, var også det datteren min sa, men det går altså ikke. AnonymBruker skrev (10 timer siden): Velg last ned før du deler Anonymkode: 1a0f1...7a9 Det går heller ikke. Har ingen knapp som heter "last ned"..... Anonymkode: 23b41...29f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #9 Del Skrevet 20. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 18.3.2023 den 19.49): Hun samtykker, ønsker spre budskapet. Har selv opprettet tiktok konto bare for å følge med på barna. Jeg har gjort slik du sier, men når jeg gjør det så kommer det opp en tilfeldig video på facebook. Så av en eller annen grunn så går det bare ikke:( Veldig kjipt. Jeg gjør sikkert noe galt. Men akkurat denne måten, var også det datteren min sa, men det går altså ikke. Det går heller ikke. Har ingen knapp som heter "last ned"..... Anonymkode: 23b41...29f Da har hun nok sperret for dette på TikTok? Hun kan laste den ned selv da og sende deg, evt dele den på Facebook selv. Anonymkode: c6980...a3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #10 Del Skrevet 20. mars 2023 Kan være at barnet ditt har satt på at deling av video er ikke tillat. Anonymkode: 3d099...4e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #11 Del Skrevet 24. mars 2023 Jeg vet ikke for sikkert, mine barn er for små for Tiktok, men jeg selv klarer å dele tiktok-videoer både på facebook og instagram på den måten som beskrives her, laste ned video først, så dele. hvis du ikke får det til med din datter sin video, ser jeg 2 alternativer: videoen er postet med setting om å ikke tillate nedlasting/sharing, eller variant 2, siden din datter er (antageligvis) et barn, så er hennes videoer får automatisk de settingen. Uansett, det du må gjøre er jo da å sjekke innstillinger på kontoen hennes og på denne videoen. Anonymkode: 1e46e...a70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå