AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #1 Skrevet 17. mars 2023 Hadde svangerskapsforgiftning og fødte for rundt en måned siden. Var noe hoven i fingre og ankler, og føler anklene er normal men fingrene fortsatt er tjukke. Vil dette gå ned til normal eller burde jeg utvide forlovelsesringen? Jeg får den på men da er den veldig stram, og sliter med å få den av. Er nede i samme vekt som før graviditet Anonymkode: b4de2...ca0
loveless Skrevet 17. mars 2023 #2 Skrevet 17. mars 2023 Vil nok gå ned, men ikke alltid tilbake som før. Vent iallefall noen mnd før du gjør noe med ringen 😊
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #3 Skrevet 17. mars 2023 Kroppen forandres mye de første mnd etter fødsel, så selv om vekten er det samme, så skjer endringer fortsatt. Jeg ville ikke gjort noe ennå!:) Anonymkode: 2d0c8...bfb
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #4 Skrevet 18. mars 2023 Jeg utvidet min... burde ikke gjort det🤣 Noen uker/mnd senere var fingrene tilbake til "normalen". Anonymkode: 40988...e1c
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #5 Skrevet 18. mars 2023 Vent - gi det gjerne et år. Anonymkode: 4d2d3...7f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå