AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #1 Skrevet 17. mars 2023 Etter et par feilslåtte datingprosjekter i vinter, lagde jeg ny profil på Tinder, og satte profil på Match aktiv igjen. I september-oktober, syntes jeg det var bra med folk der, og jeg fikk en god del likes. Nå virker alt så dødt, og etter at jeg sveipet tomt første kvelden, er det langt mellom at det dukker opp nye. Har lest før, at mange søker noen på høsten, inn mot mørketid og jul, men synes det virker som en voldsom forskjell. Er det flere som merker svingninger etter årstid, eller er det bare uflaks fra min side? Anonymkode: cbe3a...297
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #2 Skrevet 17. mars 2023 Merker mere nå enn før jul. Anonymkode: eae29...dca
Rebecca30 Skrevet 17. mars 2023 #3 Skrevet 17. mars 2023 Jøss, så trist at ingen vil knulle deg nå som våren kommer. Kanskje det er på tide å gi opp og kjøpe en katt? 🙄 #singellivet #dødkjedelig #kattungerersøte. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #4 Skrevet 17. mars 2023 Rebecca30 skrev (34 minutter siden): Jøss, så trist at ingen vil knulle deg nå som våren kommer. Kanskje det er på tide å gi opp og kjøpe en katt? 🙄 #singellivet #dødkjedelig #kattungerersøte. Takk, og god fredag til deg også! Kattunger er søte, men jeg ønsker meg virkelig en kjæreste. Anonymkode: cbe3a...297 1
språkpurk Skrevet 17. mars 2023 #5 Skrevet 17. mars 2023 51 minutter siden, Rebecca30 said: Jøss, så trist at ingen vil knulle deg nå som våren kommer. Kanskje det er på tide å gi opp og kjøpe en katt? 🙄 #singellivet #dødkjedelig #kattungerersøte. 😆
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #6 Skrevet 18. mars 2023 Sommer = Mest aktivitet men uforpliktende Høst = Mindre aktivitet så folk ser etter en vinterkjæreste Vinter = Folk holder på med vinterkjæresten sin Vår = Folk slår opp / gjør seg klar for høysesongen på sommeren Anonymkode: 64fe6...01d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå