Gå til innhold

Kan menn i 20-årene respektere en dame i 30-årene eller er man bare en "milf" for bruk og kast?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i midten av 30 årene og har Tinder Gull så jeg kan se hvem som liker profilen min uten at jeg har likt de. Det er overflod av menn som er 5-10 år yngre enn meg og før har jeg tenkt at det er uaktuelt fordi jeg er ute etter kjæreste og syns aldersforskjellen er for stor. De på 25 er barnerumper mentalt. 

Nå begynner jeg å savne sex og mange av de på 26-29 ser veldig bra ut. Er det veldig uetisk å vurdere å treffe når jeg er 5-7 år eldre? Er det urealistisk å forvente at de vil respektere meg og bli kjent på vanlig vis før sex og oppføre seg bra, er jeg bare en milf fantasi for de som de vil få til sengs for spenningens skyld en gang eller tre før de ghoster meg? Jeg ønsker noe langvarig. Hva slags erfaring har dere andre kvinner her med noe yngre menn? 

Anonymkode: b4472...373

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan bare svare for meg selv. Mannen min er 8 år yngre enn meg, vi møtes når jeg var i 30 årene og han i 20 årene, nå har jeg bikket 40 og han 30. 

Vi har det veldig bra, merker ikke noe særlig til aldersforskjellen og tenker i grunn ikke på det heller. 

Vi møttes ikke på noe app eller nettside, men ute i offentligheten. Så vet ikke hvordan det blir i forhold til nettdating. 

Anonymkode: bcf65...663

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg kan bare svare for meg selv. Mannen min er 8 år yngre enn meg, vi møtes når jeg var i 30 årene og han i 20 årene, nå har jeg bikket 40 og han 30. 

Vi har det veldig bra, merker ikke noe særlig til aldersforskjellen og tenker i grunn ikke på det heller. 

Vi møttes ikke på noe app eller nettside, men ute i offentligheten. Så vet ikke hvordan det blir i forhold til nettdating. 

Anonymkode: bcf65...663

Takk for svar! Jeg tenker med en gang oi! Og lurer på hvor han var i livet når dere ble kjent? Var han moden for alderen, kjøpt hus og ferdig med å feste? Hvis ikke merket du ikke aldersforskjellen veldig godt? Evn hvordan eller hvordan ikke? 

Men veldig hyggelig at dere falt for hverandre og fikk det til å fungere for noe langvarig! Glad på deres vegne :)

Skrevet

En jeg ble kjent med på fødeavdelingen ble sammen med mannen sin da han var 17 og hun 25. Nå er hun 50 og han 42. De har tre tenåringsbarn, og ser ut til å ha det veldig fint sammen :)
Folk er ulike i alle aldre. Flere menn burde skjønne at det er i tjueåra man etablerer de forholdene som det blir samliv og barn av. Når de blir for gamle er det for seint for dem også.

AnonymBruker
Skrevet

Du må se an personen, for det varierer. En superflott 25 åring, midt i studier, som ønsker barn etter studier og arbeidserfaring - dette ville jeg ikke satset på. Men en på 30, som ikke kan vasse i unge flotte damer, og som ønsker å etablere seg nå, der har jeg mer troen

Anonymkode: 0f71c...4b1

AnonymBruker
Skrevet

Stort sett bruk og kast både over og under 30.

Anonymkode: 554ac...e32

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Stort sett bruk og kast både over og under 30.

Anonymkode: 554ac...e32

Som tidligere "Milf-jæger" må jeg dessverre si meg mye enig i det. Men det kommer an på typen, vi er forskjellige individer selv om vi er født med penis.

Anonymkode: c25d8...68a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er i midten av 30 årene og har Tinder Gull så jeg kan se hvem som liker profilen min uten at jeg har likt de. Det er overflod av menn som er 5-10 år yngre enn meg og før har jeg tenkt at det er uaktuelt fordi jeg er ute etter kjæreste og syns aldersforskjellen er for stor. De på 25 er barnerumper mentalt. 

Nå begynner jeg å savne sex og mange av de på 26-29 ser veldig bra ut. Er det veldig uetisk å vurdere å treffe når jeg er 5-7 år eldre? Er det urealistisk å forvente at de vil respektere meg og bli kjent på vanlig vis før sex og oppføre seg bra, er jeg bare en milf fantasi for de som de vil få til sengs for spenningens skyld en gang eller tre før de ghoster meg? Jeg ønsker noe langvarig. Hva slags erfaring har dere andre kvinner her med noe yngre menn? 

Uetisk kan jeg vanskelig se hvordan det skulle være med mindre en legger til grunn en veldig spesiell form for etikk. Hva som er realistisk å forvente er nok svært avhengig av utvelgelsen du selv gjør. De færreste unge menn er nok så veldig interessert i en såpass mye eldre kjæreste for et fast forhold og for de fleste er det nok mest snakk om "lettvint morro", men det finnes tross alt de som ønsker forhold til tross for og i noen tilfeller på grunn av aldersforskjellen eller dens konsekvenser så umulig er det ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Tenker de fleste unge menn ser på eldre damer i 30-årene som en opplevelse.

Anonymkode: 22031...e44

Skrevet

Om du møter noen det klikker med er ikke 5-7 år all verden. Om du som 27-årig mann er ute etter langvarig forhold med utsikt til barn, villa og volvo er ikke en 35-årig dame for gammel. Det er viktigere at dere passer sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Damer er milfs allerede som 20 år.

Anonymkode: a90c9...48d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Tenker de fleste unge menn ser på eldre damer i 30-årene som en opplevelse.

Anonymkode: 22031...e44

🥲

Anonymkode: 1d109...9c1

AnonymBruker
Skrevet

Tror du alle menn er en stor homogen klissete masse? Eller forstår du at menn også er unike individer?

Ut fra HI er det jaggu ikke godt å si.

Anonymkode: 9cf1e...b74

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Tinder heller litt mer på tilfeldige møter og sex enn kanskje andre plattformer. Men jeg sliter litt med å forstå hva du egentlig er ute etter. Vil du ha kjærste, samboer og mann ... eller er du ute etter et/flere ligg fordi det er lenge siden sist? Du sier du ser etter noe  langvarig, men samtidig er du på jakt etter sex.

"Resultatet" av Tinder vil nok avhenge av hva du ønsker og hvordan du går fram. Om du treffer noen og er tydelig på at du er ute etter noe langvarig er sjansen større for at du kanskje treffer noen som er ute etter det samme. Det er selvsagt ingen garanti, men det er det ikke på andre plattformer som kanskje er "mer seriøse". Hva med å prøve ut noen av alternativene til Tinder? Sukker f.eks som er mer fokusert på å treffe noen for å bli sammen vs et tilfeldig møte?

Tinder gir jo ikke så mye plass til å fortelle om seg selv og hva man er ute etter. Det skal gå fort og det sveipes i hytt og pine. I mitt hode, siden alt skal gå så fort ... så blir det også litt så-som-så med resultatet. Kort investering, for det meste kortvarig glede.

(Dog, det er jo ikke noe galt å sveipe litt for å få seg noe heller. Det er rom for at flere enn en kan spille spillet om spenningens skyld 😛)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

5-7 år eldre er jo ikke MILF. Det er en dame som kunne vært moren deres, altså betydelig eldre. 

Anonymkode: 16e12...fea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Typen min er 25 og jeg er 31! Vært sammen i to år funker fint det! 

Anonymkode: d8ba8...61b

AnonymBruker
Skrevet

Min er 14 år yngre enn meg :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Min er 14 år yngre enn meg :) 

Dette var meg, vet ikke hvorfor jeg blir anonym 😂

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

5-7 år eldre er jo ikke MILF. Det er en dame som kunne vært moren deres, altså betydelig eldre. 

Nei, en MILF er rett og slett en kvinne som har født barn.

Dette betyr at man kan være MILF uansett alder.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Alle må respektere alle andre personer. akseptere de. Er det snakk om sex  og kun det så har ikke alder så mye å si men respekt må det være

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...