AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #1 Del Skrevet 17. mars 2023 Hei, jeg skal kjøpe min første bil og står fast mellom Kia Soul og Renault Zoe. Jeg har funnet to biler som er fra 2019 og har kjørt godt under 100k kilometer. Kia soul er litt dyrere enn Zoe. Jeg har tilgang til elbillader i leiligheten der jeg bor. Jeg har ingen barn og skal hovedsakelig bruke bilen for å kjøre til jobb. Det er ikke stor avstand mellom der jeg bor og jobben(kanskje 10-15 minutter med bil) Jeg har i utgangspunktet ikke behov for en så "stor" bil som Kia soul, men det er litt deilig å ha muligheten til å handle litt mer i Sverige og ikke være bekymret for plass i bilen. Hvilken ville dere ha valgt? Anonymkode: 907f5...949 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #2 Del Skrevet 17. mars 2023 Jeg undersøkte Zoe da jeg skulle kjøpe min første elbil, men slo den fra meg pga. ladingen. https://nye.naf.no/elbil/lading/slik-lader-du-renault-zoe Jeg ville sjekket hvordan dette er på 2019-modellen. Anonymkode: 6adf8...eef 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #3 Del Skrevet 17. mars 2023 Har en Zoe 2020, den er ett helvette! Ikke kjøp den! Masse ladeproblemer og motor Forum tar ikke ansvar. Prøver å heve kjøpet men er vanskelig. Ta "hvasomhelst" annet. Anonymkode: 185e8...d84 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #4 Del Skrevet 17. mars 2023 Har aldri kjørt en Kia Soul, men har kjørt Renault Zoe. Kjøp Kia!!!! Anonymkode: 93f7f...d92 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #5 Del Skrevet 17. mars 2023 Definitivt Kia. Merket med de mest fornøyde eiere, 7 år garanti, høy kvalitet og rimelig. Veldig enkelt valg, dette. Anonymkode: 21246...9fd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #6 Del Skrevet 19. mars 2023 Zoe er en billigbil som føles veldig kjip. Naboen har hatt el-bil i 11 år og har brukt og har hatt både leaf, zoe og kia. Han hadde ZoE i 6 mnd og tok heller bruktapet for den var så kjip at han ikke orket mer. Anonymkode: f45cb...564 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #7 Del Skrevet 19. mars 2023 Jeg har Kia Soul og er veldig fornøyd. Synes den er akkurat passe stor. Jeg har to barn da. Kan egentlig ikke tenke meg noe negativt med den. Eneste er at du ikke bare bør småkjøre med elbil, du bør ha noen lengre turer innimellom sånn at 12v batteriet lades opp. Anonymkode: c5678...43f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 20. mars 2023 #8 Del Skrevet 20. mars 2023 (endret) Det var jo ganske søtt å se Zoe-eiere spørre om hjelp til å løfte ut den svære gule bøtta på 32kg ut av bagasjerommet for å lade når de var på besøk hos noen da. Kjøp noe annet, for den bilen er ikke brukbar i Norge Endret 20. mars 2023 av newman01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå