Gjest gjest Skrevet 29. desember 2005 #1 Skrevet 29. desember 2005 skull ebestille et bord på en restaurant big horn steak house.. er det virkelig sant at det koster 500 for å reservere et bord??? på nyttårsaften??500?????
Gjest gjest1 Skrevet 29. desember 2005 #2 Skrevet 29. desember 2005 Har aldri hørt om at det koster penger å reservere på restaurant før. Men vet om steder som vurderer å innføre et depositum siden det er et problem med at mange bestiller og ikke dukker opp. Det er ikke noe slikt da? Evt. at det er et spesielt arrangement der siden det er nyttårsaften?
ella.P Skrevet 30. desember 2005 #3 Skrevet 30. desember 2005 Nei det koster ikke ekstra å bestille bord. Må være som Titta sier - at det er et arrangement eller noe slikt.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 30. desember 2005 #4 Skrevet 30. desember 2005 Jeg spiser relativt mye ute i Oslo og har aldri opplevd at det koster penger å bestille bord, heller ikke på nyttårsaften. Hadde det kostet noe, så hadde jeg definitivt valgt et annet sted.
aline Skrevet 30. desember 2005 #5 Skrevet 30. desember 2005 hmm... har jeg aldri hørt om eller vært borti før. ville hørt med dem jeg, hvorfor de tar penger for å reservere bord, om det er ett depositum du får tilbake eller om det er noe form for arrangement på nyttårsaften. skjønner at de sikkert har fullt hus nyttårsaften og at det er viktig å sikre seg at de som bestiller faktisk dukker opp, så om de tar depositum hadde vært en ting. men ring og hør, og om de faktisk tar betalt uten at det er dep eller arrangement der, så ville jeg bestilt ett annet sted.
Grooo Skrevet 30. desember 2005 #6 Skrevet 30. desember 2005 Har opplevd (i utlandet) å måtte betale depositum, sikker på at det ikke var det da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå